Frågestund - Del 3

Veronica Maggio/Håkan Hellström?
Stockholm/Malmö?
Jordgubbe/Hallon?
H&M/Gina Tricot?
Stora bröst/Långa ben?

Hur lång är du? Lång kan jag ju inte kalla det.. typ 158-159.
Vad heter den tredje bästa mannen i ditt liv? Mattsiie (mattias)
Vad tror du kommer vara inne i år (kläder)? Har inte alls koll på det, då borde du fråga min andra halva, [klick] , för är det någon som kan kläder så är det den bruden!
Har du några husdjur? Jag har en hund!
Skulle du kunna videoblogg någon dag? Haha.. eh, ja det kan jag väl. Men aldrig en gång till som jag gjorde sist. Får bli med Sara isåfall, eller under tiden jag är någonstans.
Favorit affär? Hemmakväll.. haha hände faktiskt en gång då jag drog till hemmakväll då en som jobba där fråga "Är du här idag igen?" awkward.... Men menar du kläder är det H&M
Favorit godis? Ferraribilar!!
Bästa dejting tipset? wääh, gud vad svårt: Va dig själv, det kommer du längst med!
Bästa raggnings tipset? "Tjena sexbomb, här står du och tickar!" .. nej skoja. Har ingen aning!
Fulaste outfiten enligt dig? Gud vad svårt, tror inte det finns en ful outfit utan alla bär kläder olika snyggt. Men att gå runt i onepiece, bitch please...
Sämsta sättet att ragga? Genom att "styla", eller komma med dåliga raggningsrepliker.
Något du hatar? Förutom krig och sånt. Respektlösa folk, och prickigkorv haha.
Något du älskar? Förutom din familj och vänner och så. Rosor - big love.
Det mest avatraherande du vet? Hår under armarna.. nu snackar vi inte lite hår utan liksom, buskar. När killar ska spänna sig/ska leka coola/ska slåss.. ja, visa sig "manliga" framför en..*vänder mig om och går*
Hur ser din drömkille ut? Jag har min drömkille.
Skulle du vilja ha barn i framtiden? Ja faktiskt, har varit ett strikt nej i flera år.. men nu har det blivit så att jag vill ha haha.
Favorit tvprogram? Ellen DeGeneres.
Favorit klädersplagg? Jag har ingen aning, ett par snygga jeans någon kofta/snyggt linne och ett stort halsband till det kanske..
Vad tror du kommer vara "ute" 2012? Eller typ lite 2010/2011 grej? (inom både mode och bloggning och allt möjligt.) Gud vad svårt.. kommer tillbaka till den!
Skulle du vilja bli liten igen? Både ja och nej..ja för att där inte va några bekymmer eller problem. Men samtidigt nej eftersom det är jag själv som skapar mina egna bekymmer och problem och jag vill helt enkelt leva mitt liv. Men jag önskar faktiskt att jag tog vara på tiden som liten mer.

facebook/blogg.se?
blogspot.com/devote?
Myskväll hemma / Fest?
hemma fest/ klubb?
mobil/data?
kissie/paow?
kenza/tyra?
tv/data?
15 år/20 år?
bdb/ msn
skype/msn
förhållande/singel

Vilket av de nationella proven ser du minst fram emot och av vilka skäl? Matte, eftersom jag bara är allmänt dålig på det, har aldrig någonsin varit mitt favoritämne. Det känns bara så sjukt onödigt att ha det vi håller på med (algebra och allt vad det nu är)
Hur hade du beskrivit ordet kärlek? Allt man behöver?
Dina största farhågor? Farhågor= rädslor, för er som inte visste (jag) .. bli lämnad ensam igen.
Hur beskriver du ett perfekt förhållande? Man kan inte ha ett perfekt förhållande. Men det som krävs för ett stabilt förhållande är tillit,respekt och kärlek. Har man det behöver man inte så mycket mer. Sen får man bygga upp sitt förhållande så man vill ha det själv. Men perfekt är det omöjligt att ha alltid.
Love you - Love you to beauty.

vem är världens snyggaste tjej&kille? Tjej: Megan Fox och Julia Roberts. Kille: Josh Duhamel och Jon Kortajarena
hur sminkar du dig? kan du inte lägga ut en video? Alltså det är hur ointressant som helst, verkligen.. i skolan sminkar jag mig knappt utan bara mascara. Men fixar jag mig "ordentligt" är det: eyeliner jätte lite, två olika mascaror, puder som jämnar ut.
plattar du ditt hår ofta? Nästan varje dag.
ville bara säga också att du är riktigt snygg ebba, fortsätt som du gör, älskar din blogg!! <3 - Tack så hemskt mycket, det glädjer mig! Tack tack tack.
Vad hände mellan dig och stephanie Hanna oliver och Mirza o Erik? Det höll inte.
Saknar du de? Nej.
Skulle du vilja bli vän med de igen?eller bara någon utav de isåfall vem? Nej det skulle jag inte vilja,oliver möjligen.
Varför håller du dina beundrares namn hemligt? Ville inte skriva ut hans namn eftersom vi inte var tillsammans men nu är vi ju det så har ingen anledning längre. Mattias Mattias Mattias Mattias Mattias Mattias..... jag e mogen.... (johan glans)
vad tycker du om trelleborg? Har ingen åsikt om denna staden. Sjukt fula människor som bor här - that's it!
hur träffade du M? Tror jag svarat på denna innan men ni får en mini-repris isåfall: Såg han första gången när han hade en konsert på min skola, tog kontakt genom facebook, sen tillslut träffades vi och fortsatte göra det.
är du helsvensk? Ja det är jag.. eller har ju rötter ifrån Italien, men det gör ju inte mig mycket mer italiensk eftersom det är så långt bak haha..
intressen? Känner mig som Sveriges mest tråkigaste nu men har nog inga intressen haha.. fota isåfall! Träffa vänner- klassikern.
vad förr du för hos M? Antar att du menar föll.. Hans leende, hans utstrålning,tryggheten jag kände, hans omtänksamhet, hans personlighet.. ja, jag föll för honom helt enkelt. Hela honom.
bhstorlek? Haha... varför kommer denna frågan... pass
beskriv din klädstil? Har ingen speciell klädstil. Till skolan drar jag oftast på mig något svintråkigt, pallar inte klä upp mig/fixa mig för att gå till skolan, gå runt där i några timmar, sen dra hem igen. Kan kanske fota lite outifts någon dag som är mer min klädstil.
var brukar du handla kläder? H&M är mest tippat och gina tricot när det gäller jeans. Har bara gina tricot jeans haha.
jeansstorlek? 25 eller 26, har ingen koll på sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback