can't sleep

Lovar du att vara ärlig? Yes! Du heter: Ebba Smeknamn: Ebskie, ebbsi, ebbisen,ebbsan osv. Låt som när du är ledsen sörjer till? Det beror nog på vad jag är ledsen över,en låt med någon text som alltid passar in blir det alltid i alla fall Vad tror folk om dig? Tror nog det är väldigt olika, så det kan kanske ni svara på? som inte känner mig sådär riktigt bra. Stämmer det? Kan jag ju inte säga. Vad får du oftast komplimanger för? öhh, får inte komplimanger... haha Vad säger du för att imponera på någon? Alltså jag är nog helt ärligt inte den personen som vill imponera på andra..Det jag isåfall "imponerar" om det är när jag "skryter" om t.ex min bror pga jag är stolt över honom. Hur imponerar man på dig? Definitivt inte skryter om saker man äger eller leker rik, isåfall humor.. inte så stel utan verkligen vågar skämta om allt möjligt. Brukar du skratta för dig själv? Varje dag. Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Gissa vem som puffa mig idag förresten? Äger du några Converse? Äger nog sammanlagt 4 styckna. Var bor du? I den fula äckliga staden Trelleborg, längst ner i Sverige där det luktar mög. Trivs du där? Lät det så eller?
Brukar du bli för full? Nej det kan jag inte påstå. Är du allergisk i mot något? All slags mjölk, men det stoppar ju inte mig om vi säger så. Har du haft sex idag? Nej. Hur svarar du i mobilen? Hej de e ebba eller hallå? Antal timmar sömn inatt? 6. Sov du ensam? ja. Brukar du komma i tid? Alltså vill så himla gärna svara ja men...nej.. jag är den som kommer i sista sekunden eller några minuter försent. När mår du bra? När hela familjen är samlad och mina vänner mår bra. När blev du fotad senast? har faktiskt ingen aning.. Hur känner du dig nu? sliten Vanligaste färg på dina kläder? svart,vit,blått Vad tycker du om fötter? har inget att säga om fötter direkt haha, älskar när andra knakar/drar i mina tår och älskar att riva av tånaglar, nasty girl. Vad saknar du? Erika, så in i helvetes mycket. Hade du en bra dag igår? Inte direkt, första skoldagen och spenderade min morgon hos doktorn.
Favoritdryck på morgonen? Får man säga cola här? haha.. annars juice. Rakar du benen? Inte lönt nu när jag går runt i jeans och när jag inte har någon kille som taffsar på mig.. nä, skoja.. Men jag rakar benen när det behövs. När brukar du oftast gå och lägga dig? elva-tolv, men det är segt nu efter loven. Är du blyg? Riktigt.. Sysslar du med någon idrott? Har ju börjat smått på fotboll, vill börja igång rejält.
Vill du hellre ha mail än brev? Nej, kollar aldrig mail, och ett brev kan förgylla ens dag. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Tror på det när jag gått igenom det. So far, no. Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Om jag ska vara riktigt grov, knulla. Är du nöjd med ditt liv? Jag är aldrig nöjd. Är du bortskämd? Kan inte säga nej, men verkligen inte jättejätte bortskämd.
Vad gör du i morgon? går i skolan, sen vet jag inte mer än det. Spännande vardag! Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror helt på. Vad längtar du till? 18 april, 6 juni.. sommaren! . Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har dom finaste vännerna man kan tänka sig! Vad använder du för shampoo? Det som finns, oftast Wella (?) Vad är det finaste du fått? Himla svårt, första cykeln kanske? eller min kamera.  Hur gammal är du? 15, snart 16. Tycker du om någon just nu? tycker om väldigt många just nu. Om fem månader: har jag nyss börjat på en ny skola.  Du samlar på: pengar, så det är bara till att skänka!  Gröna eller röda äppeln? äter inte frukt haha.... (ananas är ett undantag, och jordgubbar, men det klassas som bär väl? Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma,sara eller Anton. Gillar du golf? tycker väl det är kul sålänge jag inte kommer sist..
Vilken tid gick du upp idag: 07:25 för att vara specifik. Har du strumpor på dig nu? hatar strumpor Är det okej att gråta? Mer än okej.
När grät du senast? så fort jag ser ett tv program, så igår. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bokat min Malta resa igen, sparat, skänkt till en massa olika fonder (Röda korset, Läkare utan gränser, Unicef osv) Bär du glasögon eller linser? Nej! Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Hatar märkeskläder, spyr på det! Det mest oviktigaste jag kan tänka mig. När går du upp ur sängen en helgmorgon? Beror ju på om dom håller tyst där nere eller ej. Vill du gifta dig? Ja det vill jag verkligen! Vill du ha barn? Kan tänka mig. Solar du ofta? Solar aldrig solarium utan bara under våren/sommaren Är du bra på att laga mat? Jag kan laga lax.. Hur vig är du? Måste vi verkligen ta upp detta? haha.. Är du musikalisk? Njä,mjä,njä.mhh ehh, vet inte. Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller coca. Tror du på ett liv efter döden? Ja Tycker du om sushi? Inte äckligt men ingen favorit direkt, måste väl lära mig helt enkelt först.
Bor dina föräldrar tillsammans? Yes they do. Vi konstaterade häromdagen att dom har spenderat 20 år utan varandra och 20 år med varandra, dom har alltså varit tillsammans halva deras liv. Har du tandläkarskräck? Nej inte så, är mest nervös pga hål i tänderna osv när jag ska dit, eller att dom ska skälla på mig..haha Har du någon gång gråtit dej till sömns? More than once.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback