q/a

Question: hej! har lite frågor :)
varför vill du inte trivas med din framtida klass?
är det slut mellan dig och mattias?
VARFÖR HAR DU OPERERATS? :)

Answer
: Hejhej!
1
. Skrev aldrig att jag inte ville trivas med min klass utan att jag förmodligen inte kommer att göra det (om jag nu kommer in dvs), eftersom jag vet vilka som sökt samma linje som jag.  2. Ja tyvärr så är det så! Inga fler frågor om det tack. 3. Kallar inte det för operation men.. jag var tvungen att ta bort en leverfläck på mitt ena bröst och sen bad jag doktorn ta bort min leverfläck i pannan också eftersom jag inte gillar den alls, det var det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"förhoppningsvis trivs jag inte med klassen" - sorry, missförstånd!

2012-04-09 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback