Det trodde ni inte om mig va, Ha-ha.



1. Jag hade förmodligen inte gjort abort om jag blivit gravid vid denna åldern (don't freak out).

2. Jag har inte alls problem med att presentera muntliga saker osv framför klassen men så fort jag får uppmärksamhet så blir jag tomat i ansiktet, kvittar om det är 5 eller 35 personer.

3. Jag har åsikter om nästan allting, älskar att argumentera och diskutera .. i alla fall om såna saker jag har mycket åsikter om. Jag kan sitta framför en debatt på kanal 1 och diskutera med mig själv.

4. När jag sjunger med i låtar så måste jag göra rörelser samtidigt, som "passar in" i låten.  
Till exempel : I (pekar på mig själv) love (gör ett hjärta)  you (pekar framåt). Haha kan ni se er det framför er?

5. Jag är en sådan person som vill så mycket men aldrig får tummen ur röven för att genomföra det..vilket resonerar till att jag är så jävla rädd för att fastna i denna staden och bo här föralltid.

6. Jag älskar att lära känna nya människor men tycker inte alls om att träffa nytt folk eftersom jag är en sådan person som oftast sitter tyst i början för att avvakta och liksom kolla stämningen och granska hur personen/personerna är, innan jag börjar yttra mig och snacka.

Kommentarer
Postat av: Erika

That awkward moment när alla dom här punkterna också passar in på mig...... Lika much? Och ja, jag sitter just nu och lyssnar på musik och pekar på allt och mimar med inlevelse.

2012-04-10 @ 23:56:47
URL: http://youremysunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback