You had a lot of crooks tryna steal your heart



Dagens planer:
Äta något gott nu (som vanligt, vad annars liksom), sätta mig med matteboken en stund och sen dra mig ner mot stan eftersom det är tjejkväll på Valen gallerian som det heter nu, haha orkar inte med min humor idag iheller.  Ohhh, btw.. ni kan aldrig gissa vad jag gjorde idag! GISSA, GIIIISSSSAAA.OKEJ, jag säger.. HOPPA IFRÅN TREANS TRAMPOLIN.. jävlar i hoppet vad kul det var (hahah fatta ni sammanhanget? jävlar i HOPPET) Okej, i admit. jag behöver träffa mina vänner, är för uttråkad och hyper idag. Vi hörs väl ikväll när jag kommer hem därifrån skulle jag gissa, eller inte. Kanske imorgon. Over and fucking out, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback