Sammanfattning av sommaren 2011

1. Gjorde du något denna sommaren som du aldrig gjort förut?: Ja faktiskt en del!
2. Ångrar du något ifrån sommaren?: Jag ångrar väl mest att jag inte njöt fullt ut.
3. Lärde du känna någon ny vän?: Japp, en del här med faktiskt, vilket jag är glad över!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej..tur är det!
5. Vilka länder besökte du?: Danmark, Tyskland, Österrike, Italien, Slovenien och Kroatien.


6. Är det något du sakna sommaren 10 som du ville ha sommaren 11? - Tjäna egna pengar kanske..
7. Vilket datum från sommaren kommer du alltid att minnas, varför? Har inget favoritdatum ifrån denna sommaren faktiskt.
8. Vad var din största framgång sommaren 2011?:
Jag hittade mig själv, lärde känna mig själv, acceptera mig själv.
9. Största misstaget?: Palm? Om det räknas som sommaren.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Jag fick halsfluss precis innan jag åkte till Erika, men inget mer än det.. tror jag.


11. Bästa köpet?: Tågbiljetter till Erika!
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Vet inte ens var mina pengar blev av denna sommaren, antar att allt gick på bussresor,mat och kläder!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Like always, mina vänner! &min kära familj såklart.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om sommaren 11?: Veronica Maggios skiva!


15. Var du gladare eller ledsnare denna sommaren jämfört med förra?: Väldigt mycket gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?:
Fotat!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?:
klagat på vädert.
18. Hur tillbringade du midsommar?: Firade den i en husvagn med Hanna&Matilda, haha! Fett ös.
19. Blev du kär i sommar?: Nej det blev jag ikke!
20. Favoritprogram på TV?: tror man kollar på tv när man har datan

21. Bästa boken du läste i sommar?: Så dumt!
22. Största musikaliska upptäckten?: - musikaliska? ingen aning.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Pengar!! haha
25. Något du önskade dig men inte fick?: Fick det jag önskade mig.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?: Eh, firade den med fina vänner!

27. Finns det någonting som skulle gjort din sommar ännu bättre?: Om jag tillbringat den mer med "mitt gäng"
28. Hur skulle du beskriva din stil denna sommaren?: bättre än förra? haha



29. Vad fick dig att må bra?:
Vänner såklart! Men det som gjorde mig extra glad var alla resor med min familj faktiskt.
30. Vem saknade du?: - Ingen person direkt. Tänkte på morfar rätt ofta denna sommaren, vet inte direkt varför.. vill ha svar på alla frågor jag har till honom som jag inte hade vid 10 års åldern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback