*

Vad är den äckligaste mat du vet?
prickigkorv!!! Om man räknar det som mat? annars vet jag inte..spenat väl haha.
Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
Har inget jobb..
Vad ångrar du i livet (om något)?
Ångrar faktiskt inte mycket jag gjort, utan lär mig av det istället. Men det finns en sak jag har ångrat riktigt mycket, så jävla dumt att jag aldrig kommer säga det ens.
Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Att jag har varit gravid och puffat (knarkat!) och ja, dessa ryktena gick samtidigt! Förstår inte vart folk får sin luft ifrån?haha.
Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Stickat tror jag, och tjocktröjor haha.. finns inget bättre!
Vilket är
ditt dyraste klädesplagg?
Don't know, don't care.
Har du någon oanad talang?
Haha nä.
Vad gjorde du i helgen?
Förra helgen hade jag myskväll med mina tjejer och sen på lördagskvällen träffa jag ja..någon hehe.
Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Vara lycklig är min everyday 2do.
Vad har du på dig just nu?

Jeans och stickad tröja hehe.
Senaste låt du lyssnade på?

Flipsyde- Someday.
Bästa skönhetsknep?

Stop smoking, haha nä..vet faktiskt inte. Är skit dålig på sånt.
Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

Vet faktiskt inte, inget jag lägger märke till direkt.
Och fulast?
Skiter i vilket
Vem saknar du?
vill ni veta vem? ...*trumvirvel*.... det får ni inte!
Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?

Att alla betydelsefulla människor i mitt liv ska få ett rättvist och bra liv.
Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Tyra banks, Jessie J och min syster!
Bästa filmen nånsin?
Någonsin? puuh, the notebook får ta den platsen tror jag.
Bästa boken nånsin?

Så dumt!
Vilka tidningar läser du?
Inga, mamma köper alltid hänt extra så det är väl den isåfall.
Vad önskar du att du var bättre på?
Lägga ner energi på rätt saker. (skolan)
Är du religiös?
Firar ju jul,påsk osv.. men nä, inte.
Vad är din största rädsla?
Prickigkorv, ärligt alltså haha. Eller snurrkaruseller.
Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Sånt åker in i vänstra örat och ut i högra för mig.. förträngar det skitet direkt!
Vilka personer betyder mest i ditt liv?
Vänner, och familj.
Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Min pojke ska heta Dante eller Isac , Tjej? Nellie, Isa eller typ Agnes.
Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Kalla mig sjuk men jag har alltid velat ha en skitful saab som är röd haha.
De tre finaste sms du fått i år?
Det är såna spontana sms som man får helt plötsligt och som beskriver hur mycket man betyder för en person utan att veta om det! Älskar såna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback