vilka "okända" bloggar jag läser.

www.saralouisegoransson.blogg.se - Länkade hennes blogg igår också, men kollade ni inte då så checka nu! Min grymt snygga brud som har stenkoll på modet och är inte dålig på det iheller! Hon klär sig fan inte dåligt och har en underhållande blogg.
www.stephaniiesimic.blogg.se - Min äggish, hon skriver sjukt fina texter som jag kan sitta och läsa i timmar.. skriver även mycket om vad som händer under hennes dagar.. och om man inte ska snacka om hennes skönhet!
www.hannajosefinlarsson.blogg.se - Hannibanni's blogg som är lite allt i ett.. Vardag, bilder, texter, musik osv! Gryyymt bra..
www.matildaborgstrom.blogg.se - Även hennes har jag länkat innan men hon är värd en till, grymt fina bilder tar hon.. hon ger en riktigt mycket inspiration!! Hon är sjukt jävla fin både på insidan och utsidan.
www.corneliiaofsweden.blogg.se - härliga Cornelia som bjuder på sin egna vardag och mycket annat. Nästa idol är hon också, sjukt fin röst har bruden!
www.lifeofanniie.blogg.se - Allt man vill läsa om i en blogg, alla bilder och allt som verkligen är intressant har denna tjejen med! Hennes utseende är det ju inte direkt något fel på iheller.
www.justlikeasister.blogg.se - Två vänner som driver en blogg tillsammans, sjukt söta båda två och dem vet verkligen vad man ska göra för att få en underhållande blogg!


homies in my class:
www.iidahhallgren.blogg.se , www.iijdas.blogg.se , www.juliaemmawahlden.blogg.se , www.hannasz.devote.se .

Kommentarer
Postat av: Annie

Aw, tack ebba! du har också det!

Och ditt utseende då? det dödar kvinna..

2011-10-06 @ 21:00:51
URL: http://lifeofanniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback