Utkast: Okt. 16, 2011

Det finns så mycket jag vill ha sagt men jag får inte ut ett ord, inget med någon meningsfull betydelse. Nu har vi gått skilda världar och nu är vi bara en i mängden. Eller kanske mer som månen och solen, för dom är två helt olika men ändå så lika, dom har liksom samma betydelse men möts aldrig. Jag är månen, lever i mörker. Du är min sol, för varje gång du kommer tillbaka lyser du upp mitt mörker. Det är precis som att.. jag vet att jag klarar mig utan dig men vet riktigt inte om jag vill. Jag behöver inte dig, men jag vill ändå ha dig. Men solen har slutat existera, så nu kan jag säga hej till föralltid mörker!

Kommentarer
Postat av: stephanie

det är du som är solen. som lyser upp allting för oss alla andra. remember that.

if you need something..i'm here.

2011-10-18 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback