Frågestunden del 2.

Vad skulle du helst vilja göra om 7 år? Om 7 år, då är jag alltså 22.. då pluggar förmodligen jag! Det är vad jag vill göra, plugga men samtidigt ta dagen som den kommer!
I vilket trivs du bäst, kort eller långt hår? Både kort och långt, alla passar i långt hår och jag hade faktiskt långt så det är klart jag saknar det ibland. Men jag har även fått sjukt fina komplimanger om att jag ser äldre ut och är mycket snyggare i kort så jag kan inte ogilla det. (men det finns dagar då jag hade kunnat gråta över mitt långa)

Blond eller brunett?
Vet inte, älskar båda.. håller mig till det blonda ett tag till i alla fall. Sen får vi se i vinter, (blir alltid att jag vill ha en förändring för vintern är så tråkig, då lyckas alltid mitt hår bli brunt)
Vad är det bäst du vet, verkligen det bästa? Verkligen det bästa? .. fan vad svårt. Skratta så att jag gråter och inte kan andas, det är nog det bästa jag vet!
För övrigt: fruktansvärt bra blogg!!! Tack fina du, guldvärt!
Är du en nattmänniska eller morgonmänniska? Man kan ju inte direkt kalla mig för morgonmänniska, alltså föreställ er en tjej som nyss fått mens och blanda det med en sur citron. Det går ärligt inte att snacka med mig.
hur många kuddar sover du med? 7-8? hehe, tycker det är mysigt med närhet..
snarkar du? Nej, men gör andra ljud.. som typ, gnisslar tänder och smaskar? haha, alla klagar på det (mest hanna)
Ditt humör just nu? Okej, helt okej.
Är du kittlen? Nej inte alls, förrutom under fötterna. FÅR PANIK! Sparkar sönder den jäveln som rör vid mina fötter.
berätta för dina läsare hur äckligt lika vi är!!
Går inte att beskriva, låt mig uttrycka det såhär: vi kan avsluta varandras meningar, se på varandra när vi mår dåligt, berättar den ena något så kollar den andra O.O  <- så för den känner likadant! Det är vi två äggish i ett nötskal, nej..äggskal hahaha.
varför älskar du mig så mycket?
För du är sjuk i huvudet, på ett positivt sätt alltså.
saknar du mig när jag inte hör av mig på en dag? Säg en dag vi har klarat att vara utan varandra?
läser du kenzas blogg? Nej, får ångest och känner mig skit ful då.
läser du kissies? Absolut inte, blir bara irriterad och äcklad att en 20 (?) åring inte växt upp än.
läser du stephanies?! Nej fyfan.... skoja, every minute of my day.
Kommer du berätta vem filuren är? (då jag vet vem han är, but still..) Vems?Va?Vem är han?
Saknar du fotbollen?
hatar mig själv för att jag slutade.
Älskar du hanna mest i världen? . Hade hellst sluppit henne idag men det kan jag liksom inte säga till henne, hatar henne. pussy är hon!
vad lägger du mest tid på datan eller tvn? Datan, kollar inte ens tv. en timme om dagen. Kollar bara om där är någon film!
vilka tv-program följer du?
Inga alls.

Hatar du när folk går med kopior? T.ex. väskor, tröjor m.m. Det verkade så med pippitröjan..
Nej, verkligen inte.. inte så jag menade. Bryr mig inte om folk har kopior eller inte, jag själv har en Prada kopia? Det med pippitröjan var mest mot typ.. gina tricot, alla går med samma gina tricot kläder, det blir drygt.
Fem favoritlåtar just nu? Beyonce- broken hearted girl, T.Mills- me first, Kelly clarkson- Never again, Rihanna- Cry, Avril Lavigne- When you're gone.
Har du bra självförtroende? Jobbar på det!
Hur började du umgås med Sara och "gänget"? Sara och Hanna snackade och träffades lite då och då, och likadant med mig och Stephanie. Till slut beslöt vi oss för att träffas vi fyra och vi alla klickade något enormt bra tillsammans.. sen har dom alltid umgåts med Oliver, Mirza och Erik!
Varför berättar du inte vad din filur heter? Alltså, visst. Det är världens bästa stad på skitsnack, men låt inte dom komma emellan och rubba allt!! Mystisk är kul!!! Han finns inte längre...
Hur är ert gäng? Kan du inte berätta lite kort om alla med tanke på att liksom dom syns på bloggen ofta.
Det kan jag göra i ett enskilt inlägg istället? Fan vad kul, ja det ska jag!
Hur går det i skolan? Det går väl bra.
Vad ska du välja för linje?
Vet inte, har ångrat mig.
Kan du inte göra en videoblogg?
Nej fyfan haha, lyckas alltid faila.. vi fyra brudar ska dock kanske göra en tillsammans vilket jag isåfall kan gå med på.
blir du lätt avundsjuk/svartsjuk? Kan hända att jag blir det, men inget jag bråkar över.
din favoritlåt? Kent- Utan dina andetag
saknar du någon kompis du en gång förlorat? Jag saknar Nadia, har dock inte "förlorat" henne, vi har bara glidit isär.
vilken parfym använder du? Olika, men mest versace
brukar du dricka? Japp, coca cola varje dag annars klarar jag inte av min dag!
när var du full sist? Slutet av augusti..
vet dina föräldrar om att du dricker, eller hur reagerar dom isåfall? Dom blev inte så jätteglada när jag kom hem full, dom blev inte sura men besvikna vilket jag förstår.
har du några favoritjeans? Ja, Kristen (dom med dragkedja ifrån Gina tricot..som alla har)
hur många hål i öronen har du? 2, eller egentligen fyra men dom två översta har växt igen för jag har gjort dom själv så det blev en massa infektion hehe.
vad har du för dator?
Vet inte, en HP.
brukar du alltid redigera dina bilder?
Nej inte alltid, eller kontrast och justering alltid men inte i Ps.
vad använder du för smink?
Mascara, eyeliner (oftast), kajal.
plattar du alltid ditt hår?
Nästan alltid, ja.
när kan du träffa mig snygging? saknar dig Bara säg till så vi kan boka in någon helg finis så träffas vi, miss you a lot.
säg något vi inte vet om dig? Jag älskar att sjunga/rappa, vet inte vad man kallar det. Till svensk rapp, om det ens är rapp? Men som till petter,ken ring osv. LOVE IT
vilka länder har du besökt?
Danmark, Österrike, Tyskland, Italien, Slovenien, Kroatien, Turkiet, Grekland (Rhodos), England, Portugal, Spanien (Mallorca).
Vem känner du som har haft mest mobiler? Haha vet faktiskt inte, jag själv ligger rätt risigt till eftersom jag bytar ca. en gång om året (förra året bytade jag tre gånger hehe)
Vilket är ditt favoritämne? So!
Vilket ämne hatar du? Tyska och matte, fyfan mardröm på lektionerna (fast matten går rätt bra nu)
Vilket ämne har du bäst betyg i? Slöjd
Vilket ämne har du sämst betyg i? Tyska hehe
Favoritmeny på donken?
Lilla meny med naturel cheeseburgare haha, eller nuggets med garlic. Fan, nu blev jag sugen på mc.

Donken eller Burger King?
DONKEN FÖRFAN (dagens fail: älskar donken men det är burger king på bilden)
Skulle du kunna vara med i en porrfilm?
Aldrig,
Vad vill du helst vara en dildo eller en sexdocka och varför?
Haha, inget av det? Eller..? nej skoja.
Städat eller stökigt?
Stökigt, hatar när det är välstädat, känns som ett museum då haha.
Favoritglass?
Tål inte så äter inte glass (okej, vem försöker jag lura), BEN OCH JERRYS
Favoritgrönsak?
Broccoli heheh
Vad ska man blanda vodkan med?
Fråga dom som dricker det!
Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? Nej faktiskt inte, hade jag gjort det hade det inte känts som mig själv längre, om ni förstår. Och för vems skull skulle jag gjort det? För andra? Aldrig i mitt liv. För mig själv? Nej inte det heller. Man ska vara nöjd med sig själv precis så man är. Man är född med det utseendet för man är speciell och unik, inte som någon annan. Känns bara plastic med skönhetsoperation då! (långt svar hehe)
Var någonstans? Ingenstans
Favoritparfym?
Versace, fucking älskar den perfymen!
Tror du på ett liv efter döden?
Tror inte på ett liv efter döden nej, men jag tror på att dom kan "leva kvar som spöken" .. trodde inte på det förrän vi flyttade hit. För här är bokstavligt talat någon som är här med oss, som t.ex. min morfar! (kalla mig störd gör det, men tro mig jag har vittne.. min familj,erika och en spågumma eller vad dom heter?)
Är du rädd för att dö?
Nej det är jag faktiskt inte, alla gör det för eller senare. Tänker inte så mycket på döden, inte alls faktiskt. Tänker aldrig på hur jag ska dö eller på hur jag kommer dö. Det är bara framtiden som kan avgöra det så varför gå runt och tänka på det?
vad gör du när du har så jävla tråkigt så du nästan dör? Dör lite.. nej, men jag tar antingen tag i situationen,går ut och går eller så sätter jag bara på en film..sysselsätter mig själv helt enkelt.
Går du på bio ofta?
Inte alls ofta faktiskt, tycker det är mysigt osv..men dyrt haha (blatte?) nej men nu kostar den minst 100 kr, alltid förr kostade det bara 60 kr. BIG DIFFERENCE!
Vilken film var den senaste du såg på bio?
Jag saknar dig
Känner du för att träffas nägon dag? :)
Egentligen inte, men kan ju inte säga nej här i bloggen så.. okejdå!

Dissar din mamma dig ofta?
Nej...mer jag som dissar henne *jättegladochöverstolt*
Hur stor är er största tv?
vet inte, är inte en jävel på tv,datorer osv.
Har du mycket smink i din låda?
I min låda? haha, jag har det liggandes lite överallt eftersom det enda jag äger är 4 mascaror, en kajal, en eyeliner, solpuder och en ögonskugga!
Vad för sorts smink var det första du fick/köpte när du var mindre?
Tror nog inte läppglans ligger så otippat, eller ni vet dom ögonskuggorna i 50 olika skit fula färger?

Ni är bäst som har ställt så mycket frågor, så himla kul att alla frågar!!

Kommentarer
Postat av: nadi

Saknar dig med ebbis det vet du, av hela mitt hjärta.. Men som du vet så förändras din plats i mitt hjärta aldrig! En gång yin och yang alltid yin och yang!

älskar dig <3

2011-10-16 @ 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback