ointressant fakta

MINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1:
Mörk/marinblått
färg 2: Vinrött
färg 3: Beige.

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Japp, flera styckna faktiskt!
Fått ditt hjärta krossat: Nej!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Yeees
Fått reda på att någon har pratat om dig: Jag bor i Trelleborg, skitsnack är lika vanligt som att skita här!
Kysst en kompis: Hehe, japp.

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Ja fast ändå inte.. hade jag bytat hade det isåfall blivit till mitt andranamn
Vad gjorde du under din förra födelsedag: (var tvungen att tänka efter här haha) Åt ute med mysiga vänner sen vidare hem till mig och hade det riktigt roligt!
Vilken tid vaknade du idag: Halv åtta.. school school school.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov, eller försökte sova med musik i öronen
Någonting som du längtar till: Malta 2012, bäst!
Senaste gången du träffade din pappa: Några timmar sen i guess
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inte ett smack!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ofc i have
Vad gör dig irriterad just nu: Inte ett skit! nice va?
Långt eller kort: antar att "du" syftar på förhållande.. långt självklart!
Vad gillar du gällande dig själv: Jag har blivit mer mogen i mig själv.

DIN FÖRSTA:
Operation: Njurarna har jag för mig? Annars var det öronen!
Piercing: Mina öron!
Tatuering: No one
Bästa vän: Fredrika Karlsson och Lykke Sjöholm!
Sport: Fotboll
Husdjur: Tror vi hade en fågel när jag var född?vet inte riktigt,vi hade inte ens ett namn till den..kalla den för pippin haha.. annars var det en av alla fem katter vi har haft.
Vaccination du minns: Den man tog i fyran, kommer inte ihåg vilken det va ens.
Förälskelse: Förelskelse var Jacob, men kär var jag inte (vilket jag trodde då..)
Alkohol du drack:
Cider.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Alltså, jag tittar på tänderna först? haha, vet inte varför.. men ögonen är riktigt viktigt..eller kanske inte viktigt med ögonfärg..men smälter man,smälter man för dom tindrande ögonen.

Kramar eller pussar: Pussar i mängder
Kortare eller längre: Längre!!! (precis som jag hade hittat en kortare än mig..)
Romantisk eller spontan: Romantisk men på ett spontant sätt? kan man svara så?hehe
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback