jag är luft för dig, medans du är min luft jag andas.

Jag gav aldrig upp dig när du valde (fel val,enligt mig), aldrig..för jag mindes orden du sa om att ingenting kunde gå emellan oss. Så jag höll fast, det va så jävla svårt..men jag höll fast. Nu står vi här igen, fast ombytta roller. Jag har valt (fel val, enligt dig). Men inte fan ser jag dig, inte fan står du rakryggad och är beredd att rädda mig ifall jag faller. Du vände ryggen dagen jag gjorde mitt val och gick ifrån mitt liv. Ser du skillnaden? Jag kämpade mig till vinsten, du gav upp i första ronden. So it's over between us. Och inte fan är det pga. mig.

Kommentarer
Postat av: stephanie

helt rätt bebis..det är inte slut pga av dig, det är pga den personen som alltid skulle ställa upp..men vänta?vart fan gick perosnen då?likadant med allt folk här, säger så mycket skit att du alltid ställer upp, men minsta lilla drar dom.

2011-10-04 @ 16:03:24
Postat av: sara

Gumman, finns här om det är något. Du är stark cheyen!!

2011-10-04 @ 17:42:04
URL: http://saralouisegoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback