This is not good, you're not good. And these feelings is not good.



Jag hatar denna tiden på året, när allt blir så mörkt kallt och tråkigt. Det är då jag vill ha en pojkvän att dela alla mörka nätter med, som kan göra så mitt deprimerande humör går bort. Men jag lyckas ändå alltid föra bort den första killen som försöker kommer mig nära, för den killen är inte du. Det finns ingen annan som kommer lyckas få mitt hjärta att hoppa över ett slag,få mig att skratta och få min insida att blomma, på en och samma gång.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Never say never Ebba.. När du minst anar det, hur långt ifrån det än känns just nu.. Så kommer den dagen då någon annan får ditt hjärta att både hoppa över ett slag och hoppa flera slag samtidigt, som får personerna innan att blekna i jämförelse för att han stjäler ditt hjärta och sätter det i brand.. Som älskar hela dig in i minsta detalj, som får dig att le och skratta bara du hör hans namn, som får dig att känna dig speciell som om du vore den enda människa på denna jord.. Han som kommer dyrka marken du går på.. Det kommer, hoppet är det sista som lämnar oss..

Och som jag läst från din blogg som jag gillar väldigt mycket :)..

"Everything will be okey in the end, if it´s not okey. Then it´s not the end!!"

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback