En varning till er för när jag är ute och cyklar, borde ni stanna inne.



Haha måste berätta vad som hänt idag, efter idrotten imorse så skulle jag och ett par andra cykla tillbaka till skolan. Jag cyklar sist och kommer i en jävla kurva i fullfart, ärligt talat fullfart. Självklart glider hela cykeln samtidigt som jag försöker bromsa vilket gör det ännu sämre eftersom dom hade grusat där, så lilla jag flyger en bra bit på marken och skrapar upp både mina armbågar rejält, på min vänstra höft har ett blodådra spräckt så har en fet lila/blå/röd bula där som sticker ut, mitt högra ytterlår är uppskrapat och mitt knä är paj. Jag gillade livet där på marken!

Kommentarer
Postat av: oliviachronwall

vad var de jag sa att du skulle lägga ut ? ;)<3

2011-11-16 @ 15:55:05
URL: http://oliviachronwall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback