svar på tal

Fråga: Var fotades ni? Vill också ta bilder vid såna blommor! Vilken kamera använder du? Några tillbehör? Jättefina bilder! KRAM
Svar: Vi gick ut på en åker utanför mig och fotade där, när vi fotade oss tillsammans så använde vi av oss ett stativ. Vi använde Hannas kamera och bytade objektiv då och då så undrar du mer om det får du fråga henne på hennes blogg: http://www.hannajosefinlarsson.blogg.se . Kramis.


Fråga: Kan du inte förklara om din närmaste släkt och familj?de hade varit kul! för man förstår inte direkt när du skriver "och respektive" heller :P
Svar: det kan jag väl göra då.. Min familj består av fem personer och en hund hihi. Jag har då mina föräldrar Fredrik och Ulrika, som är gifta. Sen har jag två syskon, min syster Ida som är 17 år och min lillebror Abbe som ska bli 6 år. Och min vovve Milton som blir 2 år om en vecka! Alla i vår familj är olika, jag tror vi alla är stämplade för något. Min syster för den duktiga jag den bortskämda och min bror för den respektlösa haha.typ.

På mammas sida
har jag min mormor som jag älskar! Men jag har ingen morfar eftersom han gick bort för några år sedan! Min mamma har en storasyster  Monika, Monna kallas hon för. Och det är då min moster, hon har fyra barn som är mina kusiner. Och hon är gift med Jörgen. Mina kusiner på mammas sida:
Malin som bor i U.S.A, hon är uppväxt här såklart men sen flyttade hon dit för att gå i skolan sen träffade hon Alejandro (Allehanda kallar man han för här i Sweden haha!) och sen dess har hon bott kvar där.
Mattias som nyss blivit pappa för andra gången, han har alltså två barn som heter Lykke och Viggo. Världens sötaste ungar!Sen har han då en sambo som heter Emma.
My som bor här i Trelleborg, hon har nästan precis blivit sambo med hennes pojkvän då! Och nyss fyllt 23 år.
Julia, hon är ett år yngre än mig! Vi träffas kanske inte så ofta utan det är bara på släktkalas och sånt, men hon är så jävla störd. Bilden: Mattias, Allehanda, My, Malin och Julia.


På pappas sida har jag min farmor och farfar, finns inga som är bättre än dom! Min pappa har två brödrar som är yngre än honom. Först Henrik sen Johannes, som då är mina farbrödrar.
Henrik jobbar som kock, har två "små" barn som är mina kusiner Elias och Venla (min syster är gudmor till Elias och jag till Venla!) och är sambo med Lotta!
Johannes jobbar som polis och är gift med Lizette. Jag och Lizette var även extra duktiga som gick på Yoga& styrkepass när vi var nere i Rhodos.
Bilden: Hade inte bilder på alla så det fick bli dom jag hade på: Venla, Elias, Johannes och Lizette.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback