jag vill vara liten igen





Kommer ni ihåg när höjden av skräck var ett litet skrapsår på knäet och höjden av lycka var när man fick sin första cykel. Och alla höjder där emellan.. som när man fick små kärleksbrev i sin låda på dagis, när man var ihop med en kille i smyg och han själv inte visste om det, när man trodde man var så vuxen för att man hade ett par klackaskor i plast och hade man bråkat med en kompis så handlade det oftast om att vi hade tagit varandras leksak. När man såg en tonåring gå förbi såg man upp till den personen så mycket, hon/han va så cool.. och nu, är man där själv. Tonåring!
Nu är höjden av skräck att förlora någon man älskar så djupt, höjden av lycka uppstår när man blir älskad av någon.. och höjderna emellan allt är när man får bra resultat på ett prov, försöka göra sig accepterad, att klä sig som man själv vill är totallt förbjudet i andras ögon och bråkar man med en kompis handlar det oftast om killar!
När jag ser på dom små som jag en gång var vill man inte vara så stor som dom vill, nej..man vill för bara en dag.. uppleva dom höjderna..bara för en dag!

Kommentarer
Postat av: Erika

men jag tror jag dör så söt!!!!!!!!!!!!

2011-05-03 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback