you're my hero

När jag kom hem ifrån konfan kom jag hem till Milton, men ingen sprallig,hoppande och överlycklig Milton..en lidande,ledsen,förvirrad och nedstämd Milton..blir helt tårögd så fort jag ser honom eftersom man ser hur han lider.. Får bara gå några meter med han när jag går ut också..stackars älskling! Han klarar detta, så stark som han är. (var förresten någon som undra vilken ras han är, och han är en blandras...coton de tulear och cocker spaniel it is!)
Nu: Ska jag mysa lite extra med min bebis och äta tigerkaka som min syster bakat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hade hänt med Milton. :( beklagar!

2011-03-30 @ 21:58:42
Postat av: Frida

Så söt han är :) vad har han opererats för ? :/

2011-03-30 @ 22:00:19
URL: http://nallzzan.blogg.se/
Postat av: Nadia

Jag har inte snackat med dig på länge och det är inte alls roligt..men du ska ändå veta att oavsett vad som händer så finns jag alltid om du vill snacka ebbsi,och jag beklagar det med Milton, me´n den klarar sig det vet vi båda. Den är pigg , glad och en stark hund. Jag vet själv hur det känns med hund och sånt, så jag förstår dig älskling, men det lösar sig. Skriv , ring, vad som helst om du behöver mig. Love u<3

2011-03-30 @ 23:35:46
Postat av: Hannah

Naaw :( Hoppas allt fixar sig med Milton..

Förstår hur du känner dig, jag blir helt depp varje gång min hund inte mår bra.. Man ser det direkt på dem.. Dem är liksom en sån viktig bit i ens liv, världens bästa!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback