question/answers

tyckt om någon mer än fredrik? - nej
haft sex med fredrik? - privat fråga!
och vad är ditt favorit tjej/killnamn? - killnamn är Dante och tjejnamn har jag inget speciellt men..Lovisa, Molly.
din bästavän? -Hanna Larsson
vem litar du på? -Få personer jag litar på fullt ut, men jag ser väl mig framåt vem jag kan lite på och ej
vem saknar du? - Jag saknar att gå runt och prata ut med min underbara vän Stephanie, jag saknar min kusin i USA.
favorit färg? -Jag tror nog att alla mina närmaste vänner kan svara på denna frågan. Marinblå,lätt!!!
favorit affär? - Måste nog säga H&M här alltså.
har du bra betyg? - Inget att skryta om
Säg 5 saker du vill ha just nu? - April och maj månad, pengar, moped, värme och mitt rum klart
Hur lång och hur mycket väger du? -Längd är runt 1.60
Kämpar du i skolan? - Börjar bli bättre och bättre..hoppas det syns på betygen också under VT.
Vet du fortfarande inte vilken linje du vill gå? -Har nog bestämt mig nu,ja.Men man vet aldrig om jag ändrar mig!
Varför blev det inte Tunisien? - Eftersom...som ingen nog har missat har där varit krig? Jovisst, nu är turistställena öppna igen men ändå är det mycket folk som bokat av sin resa...så därför tog inte flyget oss till Tunisien för att där var för få folk som ville åka.
är du oskuld?- Privat
vilken skola går du på? -Vannhögskolan
din favoritoutfit? -Det måste nog vara jeans,linne och en fet mjukiströja över. Tragiskt, men sant! Är lite roligare med outfit's på sommarn.
favoritblogg? - Har nog ingen favorit direkt, checkar runt på dom jag tycker är bra. Men ja, jag är en Lisaplace stalker sen 2009!!
gllar du ngn? - Nej!
snyggaste killen i klassen? -Måste jag svara på denna?
var bor du? - Trelleborg, Skånes rövhål!
bästa killkompisen ? - Anton babe

(Anton ser jätte glad ut, verkligen!)
bästa tjejkompisen? -Hanna
festar du mkt? -Nej det tycker jag inte att jag gör! Händer lite då och då.
ångrar du att du färgade håret brunt igen=? -Inte en minut...okej,där ljög jag! Lite då och då, men jag stannar som brunett.
bryr du dig om vad andra tycker om dig? -Visst det händer då och då när jag ska handla någon klädsel eller något då jag tänker "Tänk om någon säger något?", men hör jag någon snacka om mig bryr jag mig inte ett skit!
vill du va singel eller upptagen? - Singel
roligastye ämnet i skolan? haha. - So och slöjd
vad vill du bli när du blir stor?vad drömmer du om och så? - när jag blir stor vill jag bli..lycklig! Mina drömmar är att flytta ifrån Trelleborg, bo utomlands och hitta min man!
hur är den perfekta killen för dig? - En romantisk och kärleksfull kille som man kan lita på. Han ska ha humor också!!
beskriv dig själv med 5 ord? - Erikas hårda ord om mig: efterbliven, handikappad, sär, lat, dvärg
Var vill du bo när du flyttar hemifrån? - Utomlands, Australien är inte otippat!
Hur ser ditt drömrum ut? - Svårt att beskriva... Romantisk/lantlig/shabby chic.
Vad har du på dig just nu? - Leggings, linne, tjocktröja!
Säg tio saker som du hoppas på i sommar!! - 1.En varm sommar! 2. Oförglömliga minnen! 3. Äventyrer! 4. Stranden! 5. Massa utefester! 6. Mig och Hanna! 7. Att komma upp till Erika! 8. Jobba kanske?! 9. Alltid ha ett leende på läpparna! 10. Leva livet helt enkelt!

Varför blev det slut mellan dig och fredrik? -Det fanns ingen tid för oss att träffas, hände att vi inte träffades på en-två veckor ibland..till slut visste vi inte våra känslor för varandra! Vilket jag märkt nu, när det är slut. Men det finns ju ingenting att göra åt saken nu, right.
har du någon sjukdom? -Påstår inte att det som har hänt med min mage är en sjukdom, även om jag får tabletter då jag får kramper osv..det är bara ett sorts av handikapp för mig (haha!) eftersom jag måste leva med att ha de, det kommer liksom inte försvinna! Men sen har jag ju Astma också, vilket jag inte ser som en sjukdom iheller även om det är det!
läser du någon/några speciella bloggar varje dag, isåfall vilken/vilka? - De bloggar jag läser tycker jag är speciella eller så är det närmaste vänner. Jag läser runt 20-25 bloggar om dagen, orkar nog inte ta upp dem hehe.
vad inspirerar dig ? -Folk inspirerar mig, det kan vara någon jag läser i en artikel, ser på tv. Men oftast har det varit människor jag har träffat irl som har fått mig att vilja bli en bättre människa, som har förändrat mig.
har du någon förebild? - Har inte direkt någon förebild, men jag ser upp till min syster väldigt mycket!
någonting som du är extra nöjd med dig själv? -Jag gillar inte direkt att ge mig själv komplimanger, gör tyvärr det allt för sällan..men jag gillar min ögonfärg!
Din största dröm? - Att bli lycklig, leva mitt liv efter mina regler...och självklart att flytta härifrån.
Om du hade velat flytta någon stans och välja en person, vem och vart? och varför? - Person hade varit Hanna Larsson, och inte bara för att hon är min bästavän nej, utan för att jag har så himla roligt med henne och hon får mig att vilja vara en bättre person, hon gör mig till den personen jag vill vara och jag vet att hon älskar mig för den jag är och aldrig någonsin har något jag sagt till henne kommit ut. Så jag vet att jag alltid kan lita på henne, och jag vet att vi hade passat perfekt i Miami tillsammans så där blir vårt boende isåfall! haha

Så bäst jag är.- Tveksamt älskling
Hur är trelleborg med rykte? -Hela Trelleborg är ett rykte. Nej men, det ända som åker runt i luften om man inte räknar med syren vi andas in så är det bara rykte..både sanna och falska (!!)
Går där rykte om dig? -Gör där säkert, Falska rykten: Att jag har puffat (knarkat!), varit gravid,förlorat min oskuld med en 19åring..jag menar,come on?brist på att ha något att snacka om?
Säg något du ångrar? -Finns inget jag ångrar, isåfall är det för stora saker som jag inte tar upp här i bloggen.
Om du hade fått en dag att göra om,vilken dag hade det varit då?- göra om vad? förstod inte hehe. Om det är att ta tillbaka tiden och återuppleva, så..17 September- då jag träffade/snackade med Fredrik första gången.

Hur e läget just nu när du läser detta? -Läget är ok, är rätt vilsen.Nej, det är inte ok. Jag vill att det ska va det, it's a mess.
Vad hände mellan dig och fredrik? Jätte söta tsm! - Aw, tack! Men som sagt, vi kunde inte besvara våra känslor för varandra, så vår utväg blev att göra slut efter en lång paus.
Vem älskar du mest över hela ditt hjärta? - Min familj!
Din bästa tjej/kill kompis - Tjej, Hanna Larsson och kille, Anton Åstrand.
Något du är rädd över? -Att förlora mina föräldrar, en nära kompis och prickigkorv......
Litade du på fredrik till 100% när ni var tillsammans? -I början gjorde jag det fullt ut, sen i mitten av vårt förhållande hände en privatsak som fick mig att minska på de procenten..Jag blev osäker när han drog ut och festade men annars...så visste jag att det jag sa till honom, stanna hos honom. Så jag var ändå trygg.
Vart brukar du köpa kläder? -H&M och Gina tricot är inte otippat!

Sommar eller vintter? -Men sommar, ofc!
Kjol eller shorts på sommaren? -Jag gillar både och, men det som används mest är nog shorts!
Hur tycker du en kille ska se ut? -Brunhårig, fina tänder (det äcklar mig annars!), och fräsh.
Går du efter insidan eller utsidan hos en kille? - Alltså, jag ska inte ljuga och säga att jag går efter bara insidan..det är faktiskt så att utsidan ger insidan en chans! Men sen tycker jag också så att osmarta killar blir fula, smarta/roliga/snälla killar blir mycket snyggare. Så allt handlar inte om utseendet, verkligen inte.
när du festar, var brukar det bli då? -Oftast hemmafester eller utefester, inte på klubbar osv..hatar att dansa! Går på fester för att träffa roligt umgänge liksom.
läser du mycket? vilken är favoritboken? -Det kan jag inte påstå, även om jag är en av dem som älskar att läsa så har det blivit mindre och mindre nu förtiden..Min favoritbok är nog Tillsammans-böckerna. Love!
är du nöjd med vannhög? - Både ja och nej, dom har verkligen höga krav på oss elever att vi ska gå ut med högst och bäst betyg, jag menar visst det har nog varje skola som mål men dom kväver oss och är väldigt strikta. Jag menar, tar ett ex. ifrån i vintras...det va då det va snöstorm alla skolor var stängda, folk hade åkt hem..men vi fick inte gå hem, nix..istället satt vi inne i infosalen och tittade på Emil i Lönneberga. Jag blev så jävla sur den gången. Bara för vi har ett rykte att hålla så ska vi sitta och kolla på det?vad lär vi oss av det..inget. Nej dåså, då hade vi lika bra kunnat sticka hem? Arrrrh.
vilken skola vill du gå på sen? :) - Hade helst velat gå i någon annan stad/ort..men dom valen ser väldigt mörka ut haha. Så det blir förmodligen Söderslätt här i Trelleborg
har du rökat,druckit,knarkat? - Rökt och druckit har jag gjort ja, men aldrig någonsin knarkat...and we keep it that way!
några valfria minnen ifrån 2010? -Sommarjobbet (mauuda poo!), Erikas place, Borgen, Andrés fest, tosselilla osv.
pinsammaste du gjort? -Gör något som toppar exakt varje vecka så kan inte komma på något speciellt.
snyggaste tjejen i världen? - Megan Fox, utan tvekan!
snyggaste killen i världen? - Josh Duhamel<3333333333333333
Har du ngn gång tappat kontakten med ngn som ngngång varit din bästavän? - Ja det har jag!
har du isåf några tips om vad man ska göra för att ta upp kontakten igen, hänt mig allså. - Det man kan göra är isåfall att bevisa för personen vad hon/han betyder för det...sakta men säkert, ta kontakt lite smått, skriva till henne/honom några gånger i veckan sen till slut kommer ni hitta tillbaka till varandra igen! Så gick det till med mig och Stephanie iaf :)
Hur gammal är din söta bror abbe?:) - Han är nyssfyllda 5 år, eller nyss..det var i december. Han är född 05, så jag är alltså 9-10 år äldre än han, hans fiender kommer inte få det roligt om det händer han något när han börjar i skolan till höst säger jag bara! haha. Nej, skämt och sido.Eller inte.

Säg ett fint tjejnamn?:D - Lovisa tycker jag är superfint, även Molly, Nelly och Kajsa.
Hade du och Fredrik sex? - Alltså, jag har sagt detta sååå många gånger, det är privat! Och ja, ni flesta kommer tro att jag har haft det eftersom jag har sagt att det är en privatsak. Tro ni det! Men det finns en anledning att jag säger det helt enkelt, och det är bara för att jag inte vill ha fler rykten än vad jag har haft som inte alls är sanna, jag vill inte att folk ska gå runt och snacka om mig...för det snacket börjar med en ynka sanning som sen folk växer på med en massa lögner. Så bara liksom, lägg av att fråga..är det privat så är det privat! Hade jag velat säga detta, så hade jag sagt det. Kom till mig om ni undrar något mer.
Sög du av Dejan?- Haha, antar att detta är en Trelleborgare...så då vet du iaf ryktet!

Kommentarer
Postat av: Axel Messi Oberg

Lovis tycker jag!<333

2011-03-05 @ 10:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback