i won't stop lovin you



Spritpenna i kajalform (typ?), bikiniöverdel i leopard, rosa t-shirt, ballerinaskor i leopard!

Detta är mina nya inköp...Hade en sjukt rolig dag i malmö igår och kvällen blev riktigt lyckad med min fina Hanna också. Drog till stan med Hanna innan idag, sen fick jag åka hem eftersom jag hade mammas visakort. Följde med henne till maxi, hennes dumma kommentar när vi kom till frukten&grönsakerna: Ebba? går du och tar en gurka, du gillar ju det så mycket..sen är det ju lördag också *blink*
Nu: favoritmat!

Kommentarer
Postat av: ANONYM. schhhhhhhh

vill du visa en bättre bild på bikinin? eller kanske när du ha på den?

2011-03-26 @ 22:33:36
Postat av: vilmalouisedavidsson

Jag är bara så kär i leopard, vart kommer bikinin från och hur mycket kostar den? :) Du behöver inte svara om du inte vill, jag vill inte vara sån jobbig wannabe.. Hehe! :)

2011-03-27 @ 21:30:41
URL: http://vilmalouisedavidsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback