ett halvår

"Redan efter den kvällen tillsammans med dig, var det bara du som gick runt i mitt huvud, den ända som fått mig att må så bra på så länge. och jag kände knappt dig. Jag vet inte mycket men jag vet att när du ler stannar hela världen runt omkring oss, jag ser bara dig. Precis som i mina tankar, du har tagit över mitt sinne. Och jag blir nästan förbannad att jag inte kan tänka klart, det är bara dig jag ser."
- Går man tillbaka ett halvår idag, går man tillbaka till detta..till den kvällen jag föll för dig, min mage var som en berg o dalbana fast med fjärilar som åkte runt nere i magen.  
Jag ser inte detta som ett avslutat kapitel i mitt liv, utan som ett minne fast föralltid.. och så fort jag tänker tillbaka på det vi hade så ler jag, för den 18 september var början på en fantastisk tid med dig.
Tack för att du gjorde mig lyckligare än vad jag någonsin hade räknat med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback