when i hear you say my name


haha, såg precis att man såg att jag varit så lat att jag inte orkat knäppa alla knappar men skitsamma! Bikbok.

H&M, ett vanligt mörkblått (hihi!) linne.

Dom fick man gratis på Bikbok när man handla för över 500 :-

Köpte två magtröjor på Bikbok, trodde inte dom va så korta som dom va..men funkar ändå!

Body/bustier ifrån H&M.

Hittade äntligen ett par haremsbyxor som föll mig i smaken. Love! Lindex barnavdelning haha.

Detta var mina inköp idag i Malmö, hittade vad jag behövde så jag blev riktigt nöjd med allting. Annars då? Senare ska jag åka till Hannas morbror där vi spenderar kvällen med hennes söta kusiner och så tror jag Emma också är där, hur trevligt som helst! Mår inte hundra idag, vaknade med feber och sånt mög men vill träffa söta Bella hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback