min dag på dalabadet


dom ville tydligen inte vara med på bild..


sen bråkade jag och pontus lite..



sen kom ijda med in i bilden. Det kallas verkligen krig när man bråkar men Pontus.

Ida&Hanna, sötnosarna.

Lagarbete kallas det!


Sen tog jag och Pontus matpaus från..vår paus. (big difference)

min goda lunch


Dom två galningarna badade! (tycker lizette är så charmig på bilden när hon äter äpple!)


duktiga flickor

Denna bilden har ni ju sett innan men ja, sen satt vi ett gäng, hade det mysigt och snacka..eller jag somna på trädet haha! sen vakna jag av en sjuk dröm (alla i klassen fick ehec av gurkan de fick när dom grilla hamburgare,förutom jag för jag åt inte så jag va där helt ensam med döda människor!)

Kommentarer
Postat av: Lizette

hahaha ja gud vilken charmig bild :p <3

2011-06-16 @ 20:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback