jag glömmer aldrig bort vad du gjort


denna är som en kofta fast omvänd haha, knapparna är längs ryggraden.

ett par söta shorts, fanns dock bara i 38 och uppåt så dom är för stora i midjan men det löser man med skärp!

Skit fin bikini (fast vet inte om jag tycker den är liten?), jävligt fint också att jag trycker upp mitt fett haha.

Väska, sjal och jacka.. Jackan är mörkblå och gick loss på 90 kronor (70 % rea, fett braaa!!)

två ringar, haha den vänstra är 20 mm..hörde jag prinskorvar till fingrar?

Öronhänge, kostade bara 24 kronor så jag slog till!

Massa billigt nödvändigt skit.

saker jag köpte som inte är med på bild: Tjocktröja, två olika svarta linnen, randig t-shirt, massa trosor och strumpor, en onepiece.. det var väl allt jag köpte och jag är jävligt nöjd..behövde inte mycket mera! Och allt gick på 1200 :- , det kallar jag billigt. Nu kallar mamma så nu blir det mat, får se om jag drar ut och rullar med Hanna sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var köpte du bikini överdelen och jackan? :)

2011-06-13 @ 19:50:43
Postat av: Anonym

Asså var det rea i valen? Elr? :)

2011-06-13 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback