det är bäst om bara sanningen kommer fram

Orkar inte lägga in en bild idag, är riktigt sliten! Vi la märke till att milton hade ett stort sår på frambenet igår så idag fick jag och Lykke gå upp 08:00 för att gå till vetrinären, och ja..jag gick dit med han till en jävla surkärring som bad mig komma tillbaka med någon annan sen vid tolv, så det var bara att gå hem igen! När jag lämnade av milton stack jag sen till lykke och sen vidare till stranden, riktigt härligt! Fick sen reda på att milton har en infektion i hela kroppen och får gå på medicin nu, bebiiis. Imorgon drar jag och lykke till svedala badet tror jag, mamma ville ha spendera lite tid med mig eftersom vi aldrig gör det så får se hur jag gör hihi. Livet leker så jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback