you're the biggest part of my life.


Behövde ta ett snack om privata saker med hanna igår så vi gick en promenad. Som sen slutade med anton,sebbe,elliot och tim. Som sen slutade med att vi låg i en husvagn. Som sen slutade med att vi var vakna hela natten. Som sen slutade med att vi stod på entré prick 05:00 för att köpa bullar. Som sen sluta med nybakade bullar och coca till frukost utanför huses. Som avslut är jag och Hanna nu hemma hos mig, Hanna sover och jag..vill inte sova. Vill inte uppdatera mer här, har ingen lust. Så lite lust att jag vill ta bort bloggen! Älskar livet just nu..fast ändå inte.

Kommentarer
Postat av: Lovis

Du får inte ta bort bloggen ebba :(

2011-07-10 @ 02:55:07
URL: http://lovisholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback