Det finns människor jag älskat som jag lärt mig hata.



Jag kan störa mig på att folk tror att.. gråter man inte då är man okej! Det finns dagar då jag vill skrika ut alla mina känslor för jag inte känner något på riktigt. Då jag blir så förbannad när ingen förstår mig. Då jag kan skrika på min mamma för hon tror att jag strävar efter ett liv som alla andra har. När jag strävar efter målet av att bli behandlad med respekt, tillit och jämnlikhet. Mamma får skiten, när jag egentligen också vill skrika ut till hela världen.
Till dom som inte inser att man växer varje dag till en vuxen människa. Och till dom som inte accepterar att folk förändras varje dag. Till någon man vill vara, för man bygger upp sitt eget liv så man vill ha det.

"tänk alla gånger som man märker att alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls. Tänk alla gånger som vänner sagt, att du bara du är dem bästa du haft dom vill det bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls."

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :D

2011-07-11 @ 23:27:02
URL: http://byjohannas.blogg.se/
Postat av: ellinor

Du är precis som jag... Eller ja, just precis dom tankar har jag och det är min mamma som får ta skiten, fast hon egentligen inte bör. Folk orkar inte lyssna på varandra längre. Lata samhälle :)

2011-07-12 @ 00:51:12
URL: http://elliot.devote.se
Postat av: mamma

I love U!!!!

2011-07-12 @ 12:09:22
Postat av: Nadia

Fyfan va fin text älskling.. verkligen. Älskar dig

2011-07-13 @ 14:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback