me and you together.. nothing is better



Kommer få my ass whooped för den här bilden då Ebba är perfektionist ang. bloggen. Men orkar inte koppla in min externa hårddisk och jag saknar Ebba enormt. Umgicks hela dagen med Tilda Hanna Maja Sandra och Ebba. Förstår ni som jag saknade henne? Varje gång jag sa Ebba. Bajs. Ignorera att mitt face ser helt.. köttbulligt ut. Vad som händer i mitt liv då? Jag taggar Fjordfestivalen på torsdag och lördag!! Och tills dess.. så kommer jag troligtvis typ.. sova. Kommer väl upp några bilder från Fjordfestivalen också, så inte hela bloggen tas över av "I ♥ Ebba" bilder.

Kommentarer
Postat av: anonym

fjordfestivalen? berätta om det ? :)

2011-07-25 @ 20:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback