millepillesnillebillerillesille, sötnos.



tagna och redigerade av: Erika.
Någon frågade om jag inte kunde berätta lite om min hund så, why not.
Min hund, som jag har döpt till Milton föddes den 8 juni 2009. Han föddes i Blekinge och det var där jag fick honom ifrån och jag kommer ihåg att han hette Morgan då haha. Vi köpte han någongång i augusti, körde upp till Blekinge vid 5 tiden och var därför inte hemma förrän vid 01:00 på natten, jag kommer ihåg att jag ringde Ida såklart och bara "gissa vad jag har fått?EN HUND!".. vi bestämde att träffas 9 på morgonen dagen efter för att handla leksaker och massa annat till lilla Milton, men dock fick jag nästan ingen sömn den natten, han skulle kissa och bajsa hela tiden åååh vad trött jag var!
Men iaf, nu har jag haft han i 1 år och 5 månader. Han är underbart mysig att kela med. Men, jag skojar inte när jag säger att han har damp på riktigt. Det är något fel på han.
(förrutom att han bara har en pungkula, haha! skämtar inte...) Men jag älskar han ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback