111 tonårsfrågor

Kärlek
Är du kär just nu? - Nej
Har du kysst någon idag? - Nepp, en halspinne?haha.
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Ja
Har du ett förhållande? - Nej.
När går gränsen vid otrohet? - När det händer saker med någon annan tjej, som t.ex kysser osv.
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej, det har jag inte!
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Det har jag säkert när jag var mindre haha!
Är du romantisk? - Vet jag faktiskt inte. Blir rätt osäker och nervös när jag är med en person jag gillar extra mycket.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej! Verkligen inte.
Är du svårflörtad? - Nix, och det är en riktigt dålig sida jag har.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Nej! Eller...min mamma?haha.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - seriösa, Jacob Pressing.
Hur länge höll det? - Någon månad, 1-2. inte alls länge. men kärlek.
Har du lekt med någons känslor? - Inte medvetet.
Hur länge var ditt kortaste? - någon timme, haha. a long time ago.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - just nu, singel!
Har du varit tillsammans med två samtidig? -Aldrig.
Är du en bra pojk/flickvän? - Det hoppas jag. Är inte direkt någon badgirl.
Hur många har du varit kär i i år? -trodde jag var kär, men det var jag inte. så ingen!
Vem sov du senast bredvid? - Kommer inte ens ihåg. buhuhu :(
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - hemlis?heheh
När fick du din första riktiga kyss? - När jag var runt 12 år tror jag det var!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - ah, fast neeee.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Neeeeeejjj.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Vet inte, räknar inte direkt. nog 50/50

Vad gillar du för stil på pojken/tjejen? - jag gillar sån kille med chinos och någon snygg tröja, eller sånhär kofta. Cpsnyggt!

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - När det händer tror jag på det!
Har du varit kär i någon? -Ja.
Är du kär just nu? - Nej.

Tio frågor om dig själv
Fullständigt namn? - Ebba Fredrika Bengtsson
Några piercingar? - Öronen och i Naveln (som blir ett år nästa vecka!wohhh)
Vad har du på dig just nu? - Strumpbyxor, vittlinne, "tjocktröja?", och halsduk.

vilken årstid är bäst?- sommar,utan tvekan.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Då jag sover tills jag vaknar självmant
Vad tycker du mest om hos dig själv? - o4p3ricsöljevkd vet inte.
Vad är du bra på? - att vara dålig.
Vem älskar du mest på denna jorden? - Självklart min familj!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på, ibland är det bara skönt att ha någon bredvid en och känna närhet. men ibland är det så jävla skönt att ha heeela sängen för sig själv haha!


10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Min mamma,  Stephanie och Ida.
Vem är den roligaste av dina vänner? Anton, riktig kung alltså haha! "ebba, du skrattar åt allting?"
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla är äkta sexita.
Vem är mest partyprisse? - Erika (!!!!!)
Vem är den du helst har filmkväll med? -Stephanie, alltid lika mysigt med henne!
Vem av dina vänner är mest elakast? - Ida :(
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - Johanna lätt, haha. hon kan aldrig hålla käften!

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Kan man väl säga.
Vem är farligast i din familj? - Min lillebror, eller jag när jag är uppretad.
Vem ser roligast ut i din familj? - min pappa, fule.
Vem är coolast? - jag?
Har ni något husdjur? -En hund.
har du mest gemensamt med? Min syster faktiskt.
Vem står för underhållningen? -  min syster, haha.
Vem sover du oftast med? - Ida.
Roligaste kvällen med familjemedlem? - vet inte.

10 frågor om idag

Vad har du gjort? -Skola, mammas jobb och ta blodprov,stan,hem,datan ska kanske ut sen om jag orkar.
Har du varit glad idag? - Lite.
Har du varit ledsen idag? - Nej.
Har du gjort något bra idag? - Nej!
Vad ska du göra nu? -Skriva.
Har du gjort något dåligt idag? - Tagit blodprov, deeeeeet är dåligt.
Vad har du ätit idag? - två mackor.
Har du duschat idag? - Ska bada sen.
Är du trött nu? - Japp
Vad händer imorn? -Friiiiiiday bitches. Förmodligen drar jag ut på kvällen.

ANNAT

Hur mår du just nu? - kunde varit bättre.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Japp.
Har du piercat dig? - Ja!

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Pappsie
Vem ringde du senast? - Mammsie.
Vem sms:a till dig senast? - hemliis
Vem sms:a du till senast? hemliis

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - Nej.lite.
Vad är klockan nu just nu? - 17:40
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se

Familj
Hur länge sen var det du träffade din morsa? halvtimme sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - tio minuter sen.

ÖVRIGT

Gillar du punk? - Nee
Har du sminkat dig idag? - Japp
Isåfall, vad för smink? Mascara, pallade inget annat.
Vad har du på dig för trosor/kalsonger just nu? - String ifrån MQ.
Hur ser dem ut? - Typ korallfärgad.
Vad har du för bh/topp på dig just nu? En ifrån Gina Tricot.
Hur ser den ut? Vit

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Nej. har föör ont i huvudet.
I så fall, vilken låt för tillfället?-
Vad gillar du för musik? - allt typ, förrutom jazz och dansband haha.

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Japp
Har du fler än 3 jeans? - Ja!
Har du fler än 5 tröjor? - yes!
Har du resteröds-trosor? - Nej.
Har du en vit bh/topp? - Japp
Har du en svart bh/topp? - Japp


Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, (a) jag är glad att jag vet allt om dig. verkligen! & yeah vi ska ha fler filmkvällar? (h)

älskardig <3

2011-01-20 @ 18:18:54
Postat av: Anonym

fuck.glömde namnet IGEN!

stephanie ;*

2011-01-20 @ 18:19:25
Postat av: Erika "partyprissen"

men hahahaha sluta................

2011-01-21 @ 09:48:34
URL: http://yourmysunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback