'

ALLMÄNT:
1. Namn? – Ebba Fredrika Bengtsson
2. Exakt ålder? – 14 år 8 månader och 5 dagar (tror jag!)
3. Vart bor du? - Villa.
4. Bor tillsammans med? - Föräldrar,två syskon och en hund.
5. Husdjur? - För jag hade ju det.
6. Färg på ditt hus? - tegelbrunt (?)
7. När är du född? 1996, den 19 juni!
8. Klass? - 8an.
9. Vilket år tar du studenten? - 2015
10. Något jobb? -
11. När ska du sova ikväll? - Snart med tanke på att jag ska upp halv åtta.
13. Duschat idag? - Yes
14. Kramat någon idag? - Ja!
15. Pussat någon idag? - Ikke
16. Vad har du ätit?- Allt möjligt
17. Dagens klädsel? – jeans,linne och kofta!
18. Dagens smink? – Mascara, concealer och puder.
19. Dagens sötnos? - Hanna!
20. Dagens roligaste? - får väl bli existenz haha.
21. Har du många vänner? - bryr mig inte,
23. Vem kramade du senast? - Andreas
24. Vem pussade du senast? - Min hund
25. Hur många har varit otrogna med dig? - En.
27. Har du pojk-/flickvän? - Ikke
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Min mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? jaa?<33 - andreas.
31. Film? - The notebook, a walk to remember.
32. Låt? – just nu får det nog bli shayne ward- breathless
33. Mat? - thailänskt
34. Dryck? - coca
37. Stad? - Bibione
38. Land? - Italien
39. Ämne i skolan? - So tror jag nog, lyckas bäst med det!
40. År? - 2011
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – vet inte
42. Drickan du drack? - Coca
43. Gången du spydde? - när jag glömt mina p-piller och tog därför 5 styckna på en gång, dagen efter vaknade jag och spydde haha (smart av mig!)
44. Gången du grät? – Söndagskväll
45. Pizzan du åt? – ska jag vara ärlig så har jag inte ätit pizza på mer än en månad så jag kommer inte ihåg?
46. Gången du var i göteborg?- Somras
47. Gången du var i stockholm? - När mina föräldrar gifte sig, för typ 3 år sen snart.
48. Gången du var hög? – NEEEEEEEVER
49. Personen som såg dig gråta? – Jag gråter alltid för mig själv.
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på humöret
54. Tv-spel eller datorspel? – inget av det.
55. Singel eller upptagen? – singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – inget av dom.
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppragad.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Big brother haha
60. Svart hår eller blondt? - Blondt
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? - Coca
66. Pizza eller kebab? – kebab, utan sås! haha
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - Båda haha
69. Leva eller dö? - Leva
ANTAL:
70. Personer du älskar? - inte så direkt att jag har en lista över vem jag älskar och inte älskar.
71. Personer du hatar? - inga, en kanske.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Dom flesta som jag älskar tillbaks
73. Personer som hatat dig? – Alltså man är ju inte älskad av alla?det finns alltid någon som hatar/inte gillar en.
74. Glassar du ätit på en dag? - ingen aning.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingaaa, vill dock!
76. Gånger du haft minnesluckor? - Aldrig.
77. Piercingar har du? - Naveln och öronen
78. Personer du saknar just nu? – försöker låta bli att tänka på sånt som gör mig ledsen haha...3?
79. Gånger ditt hjärta brustit? – 1
VEM:

80. Vill du kyssa nu? – Min fula bror
81. Ska du träffa imorgon? - släkten, alla kristna jävlar i kyrkan och vänner.
82. Sjöng du senast för? – mig
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – msn är tråkigt
84. Spelade du tv-spel med senast? – spelar inte tv-spel
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - orka romantiska resor
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – oj
87. Förtjänar att dö? - ingen förtjänar att dö. men det är folk som inte förtjänar att ha ett lyckligt liv.
89. Vill du sova brevid inatt? - bara jag och min älskade säng!
VAD:
90. Gör dig glad? - överraskningar, folk som ger en glädje
91. Gör dig ledsen? - tanken av något man förlorat
92. Vad vill du helst göra nu? - titta på film och somna till den
93. Önskar du att du slapp göra? – betala pengar för kläder (det första som kom upp i mitt huvud haha!)
94. Vill du ha nu? - en resa
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – så långt har inte jag kommit än
96. Längtar du till? - April-maj-juni-juli-augusti?
97. Tycker du om dina betyg? – inget man kan skryta om
98. Ångrar du i ditt liv? - inget jag tar här
99. Är det bästa som har hänt dig? – Riskerna jag tar
100. Varför gjorde du detta? – så ni har något att läsa

Kommentarer
Postat av: Erika

ey bitch du ska på fjorden och fallens tillsammans med mig, don't you fucking forget

2011-02-13 @ 06:00:26
URL: http://yourmysunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback