det är bara så logiskt

Jag antar att denna kvällen är en av dom som har gått ifrån ental,tiotal,hundratal till tusentals dagar... såna dagar då jag bara suttit och tänkt på hur vårt liv skulle sett ut med varandra än. Men det är bara det att den hårda biten var inte att lämna dig, utan saknaden. Och att jag nu kan se hur fint du klarar dig utan mig, när jag kämpar för mitt jävla liv att klara av en dag utan att ägna mina tankar åt dig. Jag åker in i mina drömmar,men lyckas inte komma ut.
Jag vill ha din lycka igen,hade gjort vad som helst för den speciella känslan du gav mig av ditt leende och skratt. Det är bara så satans logiskt, så satans logiskt att du inte ser det. Bara kolla mig i ögonen älskling så får du svar på alla frågor, rakt igenom.

För det gör så satans ont att vara huvudrollen i den så kallade verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback