tog ut några av frågorna och besvarade dom

Har du någon speciell smak på killar? Nej, bara dom inte luktar svett så.

Vad tycker du om estet killar? Borde döda dig just nu sara..men jorå, någon estetare har ju sin charm.

Föredrar du kanal 1 eller 2? Jag föredrar 3an, 5an eller 6an, där är roligast tv.

vad för typ av kille gillar du? Alltså vet inte, faller inte för enkla killar jag vill ha mer svårfångade. Men när jag fått killen vill jag också bli bevisad att han var värd att kämpa för. Och ingen bodybuilder som har/tror han har flera tjejer efter sig. Jag är mer den typen som hellre ligger hemma och bara tar det lugnt en kväll än är ute och festar.

är du på g med någon nu? Vet inte direkt om jag kan kalla det på g, det finns en kille jag är intresserad av som jag snackar riktigt mycket med.. men vi har inte direkt träffats osv. Så på F före G kanske haha.hoppas jag..

hur ska din kille vara? Vet inte, har inga riktiga krav på min pojkvän mer än att han ska vara säker på valet han gör när han blir min pojkvän och veta vad innebörden av vad ett seriöst förhållande är. Alltså att spendera mycket tid tillsammans.Sen är det alltid plus att få gulliga sms. Min kille ska också vara som min bästavän, jag ska kunna öppna upp mig helt och hållet för honom och veta att det stannar där.

Är du inte vän med hanna eller stephanie? Nej det är jag ikke.

om inte, varför?? tänker inte ens lägga ner min energi på att skriva varför eftersom det är så pass patetiskt.

har du rökt någon gång? & vad tyckte du om det isf? Ja det har jag.. Jag har absolut ingenting emot rökare eftersom jag är medveten om hur fast man faktiskt kan bli. Men jag slutade innan jag riktigt började på allvar (rökte nog bara i 1 månad) vilket jag är glad över. Det som fick mig att sluta var faktiskt när en kille frågade mig varför jag gjorde det, då jag inte ens hade ett bra svar till varför. Det är dumt. Man luktar illa. Man tappar sin kondition. Man riskerar att dö i förtid. Mer än hälften som rökar vill inte röka.

vem är den första personen du vänder dig till om något är fel? Sara eller min mamma.

Beskriv dig själv med ett ord? Fan vad svårt.. bad sara hon skrev omogen men sen skrev hon faktiskt spontan vild och galen..so i guess that's me.

Vem var din allra första kyss och allra senaste kyss? Min dagiskyss var nog william haha, men "riktiga" var Jacob, och senaste var Robin..

Vad är ditt senaste meddelande och ifrån vem? " Haha joodå ;)" - ifrån Mr.know it all!

Har du något "missbruk"? Har jag något missbruk är det isåfall sara.

Är det någon som just nu äger ditt hjärta? Jag själv äger mitt hjärta, helt otrasigt. Slår bättre än vad det någonsin gjort förrut. Och lite snabbare när jag smsar med Mr. know it all.

Vem har du flest sjuka minnen med? Erika haha, vi har så jävla sjuka minnen tillsammans!

vilken av dina killkompisar är sexigast tycker du? Alltså, känns fel att säga det så pass..

vem är du på g med ? Läs en av de första frågorna, det står där!

är du kär nu? Inte än iaf

hur går det med kärleken? Det går bra på kärleksfronten.. eller, hoppas jag.

vill du ha ditt ex tillbaka? Nej, inte ens om grisar hade kunnat flyga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback