Söndag

Anonym:
ebba skit i dom idioterna, dom vet inte vad dom snackar om!
du är perfekt som du är för du är inte som någon annan!
jag älskar din kropp haha låter fel,
men ja du fattar!
du är riktigt snygg, fortsätt som du gör!
du är grym och lätt en förebild för mig.
puss på dig!

Sara:

Du har så rätt, så rätt min vän. Media världen trycker ner naturligt och "normalt" folk. Vem vill inte se ut som den där ursnygga bruden i ELLE typ? Bilden må va bra, men hennes väg dit, kan jag garantera har inte varit bra, hälsomsam eller enkel.. Vad får oss att tro att vi har t.ex. fula ben, ful näsa, för mycket fett på magen? De tre idioterna här i världen som säger det? Ja, men resten då? Alla de som säger hur vackra vi är? Räknas inte dem? Nej, för vi tar åt oss av det negativa. Vilket är ett fel vi som individer gör.
Go natural. All i'm sayin.
Love to you hooney. Och du? Du är världen vackraste, and so are your legs.

Anonym:

Ska jag va ärlig? Så älskar jag din kropp.
Seriously, din kropp är sjukt fin! (ta åt dig!!!)
Och alla som klagar osv, avundsjuka jävlar..
Men jag menar, vem är inte avundsjuk på ditt utseénde. Grymt fin ebba! Go girl


Joanna:
Du är grym Ebba!

SVAR: Detta var inte hälften av dom kommentarerna jag fick, och ni anar inte som jag satt och log över alla kommentarer som ramlade in här på min blogg. Ni är så guldvärda och jag är så tacksam över er som skrev och kommenterade. ALLA av er som skrev och kommenterade. Tack fina ni!
Klicka här för att förstå vilket inlägg jag snackar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback