har inget annat att skriva om..

Vilken svordom använder du mest? Alla möjliga, svär typ hela jävla (haha) tiden.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.30, x snoozeknappen 10 gånger!
Var köper du dina matvaror ifrån? tycker det är mammas bit att fixa, men brukar väl oftast vara Maxi eller Skotten.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Spara dom till Malta.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Yepp.
Vad åt du till middag senast? äckligt mög (förlåt mamma)
Kan du vissla? Japp!
Tittade du på tecknat när du var liten? Antar jag att jag gjorde.
Äger du några popband t-shirts? Nej.. simple plan räknas nog inte som popband!
När flög du senast? I maj, till Rhodos.
Pratar du några andra språk? Engelska och typ..tre ord på tyska (Ich heisse Ebba)
Har du gråtit offentligt? Nej det tror jag ikke, hatar att visa mig svag för andra.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Piercing egentligen.
Vad har du med dig in på bion? Bra sällskap!
Vad har du för väder? Kallt,vinter.
När sov du senast på golvet? vafan är det för fråga? haha.. inte fan vet jag
Gillar du din boendesituation? Nej.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 10,that's my beautysleep.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Antingen är dom hem-sova-data, eller riktigt fullbokade.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Hehe, alltså..nej faktiskt inte.eller?
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16 år!
Tror du på liv på andra planeter? Nej,
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Om jag ska!
Tycker du om att krama folk? Inte min hobby direkt men, det gör jag väl.
Äger du en digitalkamera? Nej.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Katherine heigl av min kusin? Och hayden panettiere av 118 800.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, som fan!!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha nej, inte ett skit.
Är du mörkrädd? Så in i helvete.
Tre saker du alltid har med dig? Mobil.. haha? nycklar oftas, och pengar oftast också.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Snackade med min fina.
Hur många kuddar sover du med: 7-8 styckna
Det senaste någon sa till dig: Varsegod! När jag hade sagt tack för maten.
När tränade du senast: okej vänta..låt mig bara få.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH ...
Vad har du druckit idag: Vatten och juice.
Vad var det senaste du köpte: Ullared igår, kommer säkert in bilder på det sen.
Humör just nu: Trött, hyper.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback