money can't buy us happiness



Jag är hemma! Har haft två underbara veckor i mitt älskade Italien, denna gången har nog varit den bästa. Under en dag körde vi in till Slovenien och "kollade" på Postojnagrottorna, sen fick pappa ett ryck så däreftor drog vi till Kroatien. Sen har allt bara varit helt perfekt. Orkar inte ens beskriva, eller det går inte att beskriva rättarsagt. (Min bror storböla dagen vi åkte!)

Men nu sitter (ligger) jag här med min återigen, underbara bästavän bredvid mig!! Även om vi båda två är riktigt döda så känns det som att denna natten kommer bli sömnlös eftersom vi har mycket att snacka om och ta igen. Vet inte vad som händer nu dem senaste två veckorna som är kvar av sommarlovet, mamma och pappade snackade om att dra till Danmark nu i veckan, sen kommer jag nog bara spendera mina dagar med Hanna, Anton och resten av alla mina homies. OCH, min saknade kusin Malin som bott i USA nu i 9 år har äntligen (!!!) flyttat hem så henne ska jag spendera massa tid med.

Nu får ni alltså ta min uppdatering som den kommer, jag har min kamera fulladdad med över 700 bilder så det kanske kommer bli för mycket Italien men det får ni faktiskt stå ut med! Puss

Kommentarer
Postat av: J O A N N A

fan vad bleka ni är...

2011-08-08 @ 19:52:33
URL: http://joannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback