This is the result of me being bored:

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Irriterad
Favoritgodis: Chips om man ens räknar det som godis?
Är det nåt du absolut inte äter: Nötter
Kläder just nu: Rosa sovtröja
Musik just nu: Väldigt mycket Maroon 5 och Pixie Lott
Vad sa du senast: Godnatt
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok: Antingen 1800talet någonstans eller the 80's
Fisk eller badkruka: Kusten - badkruka där det inte är massa äckligt i vatten - fisk.
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: två eller fyra, beror på vart dom andra två är.. rör mig ganska mycket
Favoritväder: Soligt höstväder!!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En helikopter, mobil och mat
Spelar du nåt instrument: Nej, spelat fiol dock
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Sparare om det är mina pengar hehe
Bästa film: Titanic/The Notebook/Beastly mm.
Tror på liv på andra planeter: Ja, vi kan ju ärligt inte bara vara det enda livet?
Kommer du ihåg din första kärlek: Yesbox
Älskar du henne/honom fortfarande: Haha nej
Har du några homosexuella vänner: Not what I know of
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två eller tre
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Inte längre direkt
Snarkar du: Nej
Stjärntecken? Skorpion
Rädd för insekter? Nja, sådär men bin och getingar kan dö direkt
Äckligaste insekten: Alla insekter som kan krypa in i hjärnan och lägga ägg
Största svaghet: Otålig
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga!!!
Vad vill du jobba som? Psykolog, fotograf, entreprenör, radiopratare osv. the list goes on
Chips, morötter eller godis? Chips
Chips med dipp, pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Haha nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? - Yes! Tatuera mig, har några ställen in mind men inte bestämt mig än helt.
Stökigt eller välstädat? Stökigt känner mig missplacerad när det är städat
Gungar du på stolen? Sometimes
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? FUCK THAT SHIT, ALDRIG I LIVET
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger.. eller vänster? Kommer inte ihåg
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Aldrig
Gillar du att sjunga? LOVE IT
Anser du att du är stark? Hyfsat iallfall?
Brukar du sola? Yes sir
Vad gör du om du får hicka? Får panik och tror att jag kommer vara en av dom som kommer ha det forlife
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nä
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Får ångest när jag märker att mitt hår blir lockigt och tänker på det hela tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback