För jag är nog den lyckligaste människan



Har inte haft lust till att blogga, har börjat tröttna.. skriva vad man gör dag in och dag ut! Idag gick jag upp tidigt för att se killarna spela match, 2-0 till dom..guuutt! Sen ner till stan med fina vänner en stund. Efter det kollade jag på en till fotbollsmatch, min syster mötte Ifk Trelleborg och vann med 2-0 dom med, guuutt! Nu ska jag äta snabbt för om en kvart måste jag cykla ner till bussen och möta upp Lina så drar vi till malmöfestivalen för att sjunga oss hesa till Daniel Adams-Ray och Veronica Maggio. Är nog inte hemma förrän halv ett och skolan börjar imorgon, död fisk.

Kommentarer
Postat av: vilmalouisedavidsson

Asså så jävla söt du är Ebba,helt ärligt. Fyfan går in på din blogg 5 gånger om dagen bara för att kolla på bilder, skiter i om jag sett dom typ tjugo gånger redan. Tröttnar aldrig!!! Hehehe

puss

2011-08-26 @ 17:04:05
URL: http://vilmalouisedavidsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback