Du är för bra, för bra.

Du vet inte hur mycket du betyder för mig,du är så sjukt underbar.
Det är något du alltid har varit och du känner mig så bra.
Redan sen den matchen när vi började snacka och jag berätta att
jag skulle börja på lillevång, blev vi så nära.
Glöm allt dåligt som har hänt mellan oss, vi glömmer allt det.
För det är inte ens värt att tänka på, för istället tänker vi på allt bra vi har,
våra underbara dagar, våra skrattanfaller, våra galna saker vi gör..
Det är galet hur kul vi har det, allt vi gör är så himla kul.
Det är så himla skönt att ha dig så nära igen.
Glömmer aldrig dom orden du har sagt till mig, glömmer aldrig något.
Kommer aldrig glömma vad du har gjort för mig eller det du sa på toaletten..
Du är sjukt bra, glöm inte det.
Jag älskar dig så jävla mycket. /Stephanie Simic.

I'm forever keeping my angel close.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback