baby you got me


 
Här är en bättre bild på hur min jacka ser ut. Älskar den verkligen, den höll värmen hela tiden. Min förra blev kall men denna höll sig varm?värmegolv i hela...haha nej skämt o sido. På första bilden ser ni också vad jag hade på mig idag, något enkelt bara. Min nya myströja,leggings och kilklackar <333333333
Vi hade ett stort NO-prov idag, två delar av dom som tog mig 2 timmar att gå igenom. Men nu har en lättnad över hjärtat flyttat in. Taggad som attan är jag tills imorgon, för vem drar till Idol då och sitter på rad 1 om inte jag och Ida (längst till vänster på sista bilden!) !!!!!!! taggad.

Har ändrat mig, förprg. ett inlägg vilket blir frågestunden imorgon så det kommer medans jag är i Malmö. Så ska ni fråga har ni tills imorgon på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt dina kilklackar, kan du visa en närbild? <3

2010-11-25 @ 23:00:24
Postat av: Anonym :]

kan du visa en närbild på dina skor? ♥

2010-11-26 @ 17:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback