I have no time to do that.

 
 

Jag har så jäkla mycket att bära på mig just nu, har så sjukt många saker som måste göras.. Jag måste ner till stan för att handla knäskydd till mitt jäkla knä som bråkar med mig. Jag måste läsa på ett omprov jag har imorgon plus lite andra småsaker i skolan. Jag har minst 5 redovisningar på slöjden jag måste göra. Jag måste hitta kläder till imorgon (tro mig, det är svårt!!). Jag måste hitta en avslutningsklänning och klänning till min födelsedag. Jag måste bjuda alla mina fina vänner till min fest. Jag måste maila någon snubbe om mitt sommarjobb. Och just nu sitter ingen och läser detta tråkiga inlägg, hehe.
Återkommer när allt detta stökiga liv är över, Latero Aligater.

Kommentarer
Postat av: sara

jo, just nu (en stund sen) satt jag och läste detta inlägget :D

2010-05-23 @ 21:31:19
URL: http://hheysaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback