För vi har tagit studenten, vi är så jävla bra.

Av: isabel
hej!
beundrar verkligen din blogg!
men jag behöver VERKLIGEN hjälp med en sak!?
det är såhär att min bror ska ta studenten , och jag måste hitta en klänning & ett par skor att ha på mig.
skulle verkligen varit tacksam om du skulle lagt ut någon bild på fina klänningar och skor!
puss& kram isabel.

Svar: GUUUUUUUUUUUUD, vad glad jag blir. Lyckorus i hela kroppen när jag ser såna kommentarer!! Love.
puss och kram på dej med Isabel.

 

Jag har valt två olika outfits som jag tycker är fina!

Vänster:
Det är mest till en "hård" tuff tjej tror jag man kan säga, och ganska enkel och snygg tycker jag!
Höger: En ganska mjukstil men fortfarande snygg, lite strandkänsla över det hela. Sött.

Vet nu inte hur du är som person och kan därför inte välja efter hur din stil är, men... detta är vad jag tycker är snyggt att bära på en student!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback