5 saker ni inte visste om mig.

1. Jag har jätte svårt för att uttrycka känslor i verkligheten, som t.ex. om min mamma säger "jag älskar dig" kan jag inte säga "jag älskar dig också" utan jag säger mm, detsamma jätte snabbt som svar. Men däremot har jag jätte enkelt för att uttrycka mina känslor skriftligt. Jag tycker det är jätte roligt att skriva ner hur jag tänker och känner. Scary!

2. Jag gråter åt nästan allt, när jag ser på filmer blir jag som ett gråtande barn när den skrapat sitt knä. Jag kan inte rå för det men när andra skrattar,ler,gråter m.m kan jag inte stoppa tårarna (fråga själv mina vänner hehe) Vilka filmer jag än ser gråter jag åt, helt sjukt  (!!)

3.
Shakira var min förebild när jag var liten, jag ville alltid kunna sjunga så fint som henne och dansa magdans som henne. Jag satt alltid och kolla på mtv och väntade på att shakira skulle komma med låtarna La tortura och Hips dont lie när dom väl kom ställde jag mig framför tvn och försökte röra mig och sjunga som henne vilket inte så jätte bra ut men jag själv trodde det!

4. Jag har alltid tyckt att Courteney Cox och Nelly Furtado är sjukt lika! Jag trodde först att det var samma person som sjöng alla grymma låtar (Say it right, Maneater, Broken strings. You name it!)och var otroligt söt i F.R.I.E.N.D.S men insåg sen att det faktiskt inte var det, och det var inte längesen jag upptäckte det hehe. Off_tjej_96!

5. När jag fyllde 10 år önskade jag mig en rullstol av mamma och pappa, fullt seriös var jag också. Jag tänkte såhära att har man en rullstol behöver man inte gå? Perfekt! Jag har alltid varit lika lat, en gång när jag var 8 tvingade jag min mamma att köra mig i vagnen för jag orkade inte gå till stan. Är man lat eller är man lat? LAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback