NÄR EBBA HAR TRÅKIGT.. JAO.

ALLMÄNT:
1. Namn? – Ebba Bengtsson.
2. Exakt ålder? – 13 år, 9 månader och 19 dagar.
3. Vart bor du? - Villa.
4. Bor tillsammans med? - Mamsie, papsie syrra&bror.
5. Husdjur? - Jao. Hund!
6. Färg på ditt hus? - Brunt, tegel.
7. När är du född? 19 juni 1996.
8. Klass? - 7 röd.
9. Vilket år tar du studenten? - 2015
10. Något jobb? - Nix.
11. När ska du sova ikväll? - när jag är trött
13. Duschat idag? - Nopp!
14. Kramat någon idag? - Jao
15. Pussat någon idag? - Ja!
16. Vad har du ätit?- mat.
17. Dagens klädsel? – pyjamas?hehe
18. Dagens smink? – nothing
19. Dagens sötnos? - Min hund
20. Dagens roligaste? - mamma
21. Har du många vänner? - Tillräckligt.
23. Vem kramade du senast? - Mamsie.
24. Vem pussade du senast? - Vovven
25. Hur många har varit otrogna med dig? - med mig?ingen. mot mig, en!
27. Har du pojk-/flickvän? - Nix.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Kommer inte ihåg
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? är ngn vaken- dejan
31. Film? - The notebook, twilight filmerna och pretty women hihi
32. Låt? – Fall hard- Shout Out Louds
33. Mat? - mackor
34. Dryck? - Juice.
37. Stad? - Bibione
38. Land? - Italien
39. Ämne i skolan? - Slöjd, svenska och So.
40. År? - 2010?
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – ..
42. Drickan du drack? - Vatten
43. Gången du spydde? – när ja hade maginfl.typ för en månad sen.
44. Gången du grät? – förrgår, åt new moon haha!
45. Pizzan du åt? – margarita med räkor (mums)
46. Gången du var i göteborg? - November
47. Gången du var i stockholm? - öh typ, när mina föräldrar gifte sig! (2 år sen tror jag)
48. Gången du var hög? – aldrig!
49. Personen som såg dig gråta? – Erika.
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på humöret. just nu.. FESTA!
54. Tv-spel eller datorspel? – inget av det.
55. Singel eller upptagen? – upptagen, om det är något seriöst annars singel!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – inget av dom.
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppragad!
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Paradise hotel
60. Svart hår eller blondt? - Blondt
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? - Coca
66. Pizza eller kebab? – kebab, utan sås! haha
67. Randigt eller prickigt? - både
68. Älska eller älskas? - Båda haha
69. Leva eller dö? - Levande död
ANTAL:
70. Personer du älskar? - vänner som ställer upp för en, familj och min underbara hund <3
71. Personer du hatar? - ingen.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - många, räknar inte direkt!
73. Personer som hatat dig? – Vet inte, alla är hatade!
74. Glassar du ätit på en dag? - 0. äter inte glass
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - inga. hehe fail!
76. Gånger du haft minnesluckor? - zerooo.
77. Piercingar har du? - Naveln och öronen
78. Personer du saknar just nu? – Malin min kusin, Fredrika min fina vän och Sara min andra fina vän.
79. Gånger ditt hjärta brustit? – en gång! håååååååååårt.
VEM:

80. Vill du kyssa nu? – han!
81. Ska du träffa imorgon? - inget bokat än.
82. Sjöng du senast för? – mig själv hehe
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – msn är tråkigt
84. Spelade du tv-spel med senast? – Erika
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - min mamma
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – hehe, wopsidesi.
87. Förtjänar att dö? - ingen förtjänar att dö. men det är folk som inte förtjänar att ha ett lyckligt liv.
89. Vill du sova brevid inatt? - själv
VAD:
90. Gör dig glad? - Min mamma.
91. Gör dig ledsen? - han
92. Vad vill du helst göra nu? - ut och fota.
93. Önskar du att du slapp göra? – betala pengar för kläder, haha
94. Vill du ha nu? - Kärlek från en kille.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – En dator, symaskin och pengar hehe
96. Längtar du till? - Sommaren
97. Tycker du om dina betyg? – jag har så jääääääävla dåliga. shame on you ebba!
98. Ångrar du i ditt liv? - inget stort!
99. Är det bästa som har hänt dig? – Min första kärlek
100. Varför gjorde du detta? – för jag har oerhört tråkigtttttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback