Min fest:

 
Fina vänner!

Timsan och André, galet snälla killar.
 
Nu blev jag törstig..

Sötisarna Stephanie och Paulina.
 
Killsnack, (Killarna som kasta i mig i poolen -.-' Oskar och Anton)
 
Ijda, hon hade fina öronhänge!
 
Min favvotjej- Ida!
 
Tim och Andre.. igen! Och Linus.
 
Sugen?JA
 

Galet Oskar, galet!

Detta är en liten bit av hur min födelsedag såg ut, och jag njöt av varenda sekund.
Tack Steffi,Nadia,Ijda,Ida,Linus,Andre,Tim,Bengan,Tobbe,Anton,Oskar,Johanna,Lykke,Olivia och sist men inte minst Paulina. Tack för att ni gjorde min dag till den bästa och ett stort mega tack för alla fina presenter jag fick!


Kommentarer
Postat av: Erika

haha aw dom sista bilderna!!!!

2010-06-25 @ 15:38:10
URL: http://yourmysunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback