The best i ever had.

 
jag liknar en köttbulle när jag skrattar.
Har ni märkt att jag alltid klagar under bilderna i kursiv över mitt utseende?dåligt självförtroende Ebba..

Min underbara klänning har kommit! Har nog aldrig haft en sådan perfekt klänning, ingenting och då menar jag ingenting är fel på den, den sitter perfekt och var i jättebra pris. Betalade endast 100:- och den har kostat 299:- innan om jag mindes rätt (sa fel till dig Nadia) Men sparade ändå 200:- vilket är skit bra!

Nog om det, vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså jag tycker att din blogg är jätte bra, men!!!!!

Jag tycker att du lägger ut för lite inlägg & jag tycker att det är lite av samma sak hela tiden, jag vill mer att läsa om kläder & detta é ju en modeblogg & jag tycker du har jätte fin smak. Men skulle du inte kunna lägga ut typ bilder på kläder som du har hittat på nätet eller i butik som du tycker é fint? :)

& som sagt tycker jag att du bloggar för lite, ibland bara ett inlägg per dag? :s

Vill inte klaga, vill bara hjälpa dig att fä en bättre blogg :-)

Kram!

2010-06-07 @ 20:43:35
Postat av: sara

hjärtat,var har du köpt den klänningen? jag såg en på whoops fashion som ser nästan likadan ut, bara att där va knappar på den i mitten typ,hhaha :D jätte fin iaf <3

2010-06-07 @ 21:20:08
URL: http://hheysaraa.blogg.se/
Postat av: nadie

DAAMMNN GIRL!??!??!

asså den klänningen sitter perfekt på dig som jag sa till dig

kär i dig o klänningen älskling!!!!

:D<3

2010-06-07 @ 22:14:56
Postat av: millie

Vart har du köpt klänningen? ta upp det i ett inlägg!!! tacksam för svar , kram

2010-06-12 @ 12:16:22
URL: http://milliea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback