mammsiie



Mamma? Du ska bara veta hur mycket jag uppskattar allt du gör för mig! Det finns ingen annan människa på jorden som jag älskar så mycket som jag älskar dig, du lyser upp min dag. Det är du som uppfostrat mig till den jag är idag och jag älskar dig så jävla mycket för det. För hur du finns för mig dag som natt.
Jag vet att jag inte är guds bästa barn även om jag velat vara det så du kunde varit riktigt stolt över mig, och ibland.. skäms jag faktiskt att jag inte är mer snäll och hjälpsam mot dig. För du har kämpat så in i helvetets hårt och jag ger ingenting tillbaka.

Det är just därför jag älskar dig, för du ger aldrig upp. & för att jag vet, att du älskar mig mer än något annat på denna jord.
Det finns inget finare än dig mamma, ingenting! ♥

Kommentarer
Postat av: Paulina ;*

Grattiiiis :D<3

2010-06-20 @ 14:45:42
URL: http://paulinaslawinska.devote.se
Postat av: paulina

hah ooops, fel bild x)

skulle vara på den över ;$<3

2010-06-20 @ 14:46:36
URL: http://paulinaslawinska.devote.se
Postat av: mamma

för fan radera tack, ....NU!!!!!!!!!!!!!

2010-06-29 @ 16:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback