-

Postat av: Matilda
Sötis! Vilken blev det?:)
Svar: Det blev en HP mer än så vet jag inte hehe. Webb, Windows 7.,15,6 skärm och 4 GB- helt perfekt för mig!

Postat av: Hannah
Du passar bäst som blond :)
Härligt med ny dator :)
Svar: Tack så mycket, har faktiskt hört det från rätt många. Dom i släkten tycker jag ser smalare ut i blond?
Det är härligt som in i gatan, nu kan jag äntligen ha spotify igång (den andra lagga när jag hade det!) Så kom gärna med förslag på bra låtar- tacksam!

Postat av: Roxy
Vad har du jobbat med?:)
Svar: Jag har jobbat med grönsaker och Jordgubbsplockning, inget jag rekommenderar men vill ni tjäna pengar är det ett bra sätt att göra det på! Har dessutom fått två fina vänner därifrån också.

Postat av: ?
varför??
Svar: Förstod inte om du frågade om min rubrik 'My mom ask: How is your heart my darling?' eller varför jag vill gå runt i dom kläderna? Jag vill gå runt i dom kläderna för jag tycker det är en grymt snygg outfit och jag trivs i det. Och för att min mamma frågade mig så behöver vi inte gå in på..

Postat av: det är jag som är jesus
För att det är sjukt fint, vad fan tror du ?
Ebba har en grym klädstil men jag tänker inte säga
vem jag är till henne, utan avguda den på avstånd ;)
Även om jag bor närmare än vad hon tror :D
Svar: Jag blir tokig. Jag måste få reda på vem detta är? Jag är nyfiken, jag är en sån person. DU SOM SKRIVIT DETTA BERÄTTAR FÖR MIG DIREKT! Msn, facebook eller mobilen- nu!
Och jag vill bara säga tack, det värmer djupt. Blir jätte glad när jag ser någon skriva såhär till mig.

SKRIV TILL MIG VEM DU NU ÄN ÄR.

Postat av: Jasmina
Kan du vissa vad du fick i födelsedags present?:)<3
Svar: Av mina föräldrar fick jag pengar och av släkt pengar så där har jag inget att visa. Men självklart kan jag visa lite saker jag fick av mina kompisar (blev superglad för allt,verkligen!) Det kommer inom kort.

Postat av: sandra majid
vad heter låten som spelades till videon?
otroligt gullig va den också :)
skit bra blogg också!<3
Svar: Låten heter Danish- Le igen. Visst är den gullig? hihi. Tusen tack Sandra, du ska bara veta så glad jag blir. * sitter och ler*

Postat av: Ijda
Fan vad du är fin hjärtat!
Postat av: sofie
shit vad söt du är ;o<3333
Postat av: josefine
du är så himla vacker!
Postat av: caroline
du är så otroligt jävla fin tjejen!
Postat av:
SÖÖTTEE!!!!!!!!!!!!!!!
Svar: Tusen tack, allihopa. Blev barnsligt glad när jag såg så många kommentera att jag var fin.Tack!


Puh, jag har varit så otroligt dålig på att svara på kommentarer (även om jag respekterar och läser mina kommentarer direkt när jag fått dom). Så jag tänkte lösa problemet och gjorde det nu.Direkt! Här har ni lite svar på frågor!

Update: ÄR DET BARA JAG SOM TYCKER SOMMARLOVET ÄR MENINGSLÖST MED DETTA VÄDERT?ÅRH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback