Meningen med livet är att göra avtryck.

"Jag skulle vilja bli ihågkommen efter min död. Ha gjort skillnad och inte bara gått runt här på jorden som ett spöke under min livstid. Jag vill att det ska ha varit en mening med att jag har levt, att jag har haft ett syfte och att världen ska ha påverkats av att jag har funnits."
- Tagen ur; Söndag NR 26. Skriven av; Sofia Stridsman.

Jag blev så jäkla tagen av vad hon skrev, jag fick rysningar så bra det va!! Detta kommer lätt vara något jag kommer bära med mig när jag börjar åttan, är så otroligt orolig för att jag ska förlora och få dåliga betyg men detta numret...hjälpte nog mig lite på traven!

Nu ska jag fortsätta på min bränna, ha det bra!

Bild från igår..iskallt!


Kommentarer
Postat av: Jasmina

Vad har hänt på armbågen? :)<3

2010-07-04 @ 19:53:25
URL: http://fotobloggvj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback