Det bara e så.

 


Jag hör fortfarande ditt skratt i mina öron, jag känner fortfarande dina läppar mot mina, jag har fortfarande din doft runt min hals, jag känner fortfarande pirret i magen från när jag ser dig, jag ser fortfarande mina egna ögon lysa för dig, jag hör fortfarande mitt hjärta slå slag för slag för dig, jag ligger fortfarande sömnlös på nätterna för jag tänker på dig, jag hör och ser fortfarande min hjärna bläddra i videoklipp som innehåller minnen med dig. Jag saknar dig.

Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara e så.

Kommentarer
Postat av: ijda

vem sötnos?(L)

2010-07-01 @ 21:56:25
URL: http://photosbyida.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt jag sa innan,menar jag verkligen. gumman. dettaä r äkta kärlek.att sakna ngn efter några dagar. riktigt sött! du vet att jag alltid finns vid din sida. äggtvilling.<3

2010-07-01 @ 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback