2010

Kommentar: Vad härligt för dej. Vad väntas nu i sommar då när du är fri?? härlig blogg

Svar: Riktigt härligt, 3 h kvar av jobbet (countdown) Åh herregud nu när jag är fri.. ska jag framför allt ta det lugnt och bara leva livet, på söndag åker jag upp till Erika, hur länge jag stannar där är en tidsfråga. När jag kommer hem väntas det fest för min närmaste vän Ida som blir 14 och fest hos André, i ett hörn ska jag klämma in att åka till sjöbo och träffa underbara Sara och Robin- förhoppningsvis. Min bästa killkompis som flyttade upp till Sandviken efter skolavslutningen ska komma ner till skåne och hälsa på, kommer spendera mycket tid till denna killen alltså! Jag ska åka till Astrid Lindgrens värld (yey,not!) och Ullared på en och samma tur med familjen. Sen är det inte så mycket mer bestämt, sen ska jag bara njuta i fulla drag och ta varenda dag som den kommer! Jag älskar sommaren.
& tack för att du tycker min blogg är härlig <3

Kommentarer
Postat av: roxy

vad har du jobbat med ? :)

2010-07-16 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback